  • 1. Data: 2006-08-21 05:33:42
    Temat: umowa kredytowa - lukas bank
    Od: robert <r...@i...pl>

    witam, prosze o jakas rade. w lipcu 1997r zawarlem 24 miesieczna umowe
    kredytowa z lukasem. w tym miesiacu przyslali mi wezwanie do zaplaty +
    odsetki. rata wynosila 163,74 zl. na wezwaniu kwota glowna 160,08 + koszty
    11,00 + odsetki 500,09zl. odszukalem umowe kredytowa + odcinki wplat (sa
    niestety 23 kwitki). czy po tak dlugim okresie, uplynelo 9 lat od
    podpisania umowy kredytowej, sa jakies podstawy prawne do jakiejkolwiek
    egzekucji, wymagalnosci splaty? nie bylo przez te lata zadnych wezwan do
    zaplaty. zadnej korespondencji. Lukas straszy mnie sprzedaniem
    wierzytelnosci na rzecz jakiejs firmy egzekucyjnej.

    prosze o jakas informacje, bede wdzieczny

    pozdrawiam

    robert

  • 2. Data: 2006-08-21 09:54:51
    Temat: Re: umowa kredytowa - lukas bank
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    robert wrote:
> [...]
    > 11,00 + odsetki 500,09zl. odszukalem umowe kredytowa + odcinki wplat (sa
    > niestety 23 kwitki). czy po tak dlugim okresie, uplynelo 9 lat od

    Dawno temu przedawnione - mogą Ci nagwizdać.