  • 1. Data: 2006-08-21 08:04:17
    Temat: Dzieci, plac zabaw i art. 51 KW
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    Witam.

    Jest w bloku mieszkalnym grupa około trzech rodzin, którym przeszkadza
    dosłownie wszystko co jest związane z dziećmi. Co rok w okresie wiosenno
    letnim kiedy dzieci zaczynają się bawić na placu zabaw zaczynają się
    krzyki z okien w kierunku dzieciaków i wysyłanie pism o zakłócanie
    spokoju. Niestety lokalizacja bloku i placu zabaw jest taka, że z jednej
    strony jest ruchliwa ulica, z drugiej duży zakład i dojazd do niego. Dla
    dzieci pozostaje pas zieleni wraz z piaskownicą szerokości może 20-25
    metrów oddzielony od bloku chodnikiem o szerokości jakiś 5 metrów.
    Wczoraj dzieci grały w piłkę, co zadziałało jak przysłowiowa "płachta na
    byka". Otwarło się okno i zaczęły się wrzaski na dzieci wraz z groźbami
    zgłoszenia na policje itd. Mój młodszy syn się wystraszył i przybiegł do
    mnie z płaczem, że "panie przyślą do mnie policje i trafię do
    poprawczaka". Dzisiaj jak się dowiedziałem piszą jakieś pismo. Nie wiem
    czy na policje, czy do spółdzielni mieszkaniowej.
    Ja i nie tylko ja mamy dość zastraszannia dzieciaków ale nie bardzo
    wiemy co z tym zrobić.
    Mamy też obawy, że zostanie przeciw nam skierowany wniosek do sądu
    grodzkiego z art. 51 KW za zakłócanie spokoju. Takie przynajmniej krążą
    plotki.

    Proszę was o jakąś porade co z tym zrobić, bo powtarza się to rok w rok
    ok kilku lat.

  • 2. Data: 2006-08-21 09:12:27
    Temat: Re: Dzieci, plac zabaw i art. 51 KW
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    MiReK napisał(a):
> [...]
    > plotki.
    >
    > Proszę was o jakąś porade co z tym zrobić, bo powtarza się to rok w rok

    skontaktuj sie z dzielnicowym przekaz swoje sugestje o zasraszaniu niech
    idzie i uspoki i pouczy oszołomów ze dzieci pod blokiem maja piaskownice
    i sie bawia a im poleci stopery do uszu i nerwosol
    adam

  • 3. Data: 2006-08-21 09:53:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiReK wrote:

    > Mamy też obawy, że zostanie przeciw nam skierowany wniosek do sądu
    > grodzkiego z art. 51 KW za zakłócanie spokoju. Takie przynajmniej krążą
    > plotki.

    Sugeruję uderzenie wyprzedzające w postaci Art. 107. KW: Kto w celu
    dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd lub w inny sposób
    złośliwie niepokoi, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do
    1.500 złotych albo karze nagany.

    :D

  • 4. Data: 2006-08-21 12:03:48
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Art 51 kw nie wchodzi w gre, bo aby odpowiadac za wykroczenie trzeba miec 17
    lat, a dzieci chyba nia maja ? Rodzice zas nie odpoiwadaja za dzieci w
    trybie wykroczeniowym Tak wiec polecem miec te grozby w d..., a jesli
    chcecie im pokazac, ze nie dacie sie zastraszyc to "zalozcie im sprawe" z
    art. 107 kw.

    Cezar

  • 5. Data: 2006-08-21 18:00:51
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    Cezar napisał(a):
> [...]
    > trybie wykroczeniowym Tak wiec polecem miec te grozby w d..., a jesli
    > chcecie im pokazac, ze nie dacie sie zastraszyc to "zalozcie im sprawe" z

    Wielkie dzięki za poradę. Dzieci mają w granicach 3 do 9 lat.

  • 6. Data: 2006-08-21 18:04:36
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    adam158 napisał(a):

    > skontaktuj sie z dzielnicowym przekaz swoje sugestje o zasraszaniu niech
    > idzie i uspoki i pouczy oszołomów ze dzieci pod blokiem maja piaskownice
    > i sie bawia a im poleci stopery do uszu i nerwosol

    Jutro jestem umówiony na spotkanie z dzielnicowym. Zobaczymy co mi powie.
    Dzięki.

  • 7. Data: 2006-08-21 18:18:49
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd lub w inny sposób
    > złośliwie niepokoi, podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do

    Jestem umówiony z dzielnicowym, więc mu zasugeruje to.
    Prawdę mówiąc sam nie bardzo rozumiem jak w naszej sytuacji zastosować
    art. 107 KW, bo prawnikiem nie jestem i nie mam KW z komentarzem ale
    myślę, że dzielnicowy będzie wiedział o co chodzi.

    Dziękuje za porade.

  • 8. Data: 2006-08-21 21:13:27
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Wielkie dzięki za poradę. Dzieci mają w granicach 3 do 9 lat.

    Jakies 10 lat temu ratlerki zaatakowaly mojego mlodszego brata (wowczas
    6-letniego), co skonczylo sie wyszybowaniem w powietrze wczepionego w noge
    dziecka bydlecia z "czuba" z efektem smiertelnym (dla psa, ofkors).
    Oczywiscie wlascicielka krzyczala i przy mnie i przy rodzicach i przy
    dzielnicowym, ze "On biegal i tym pieski sprowokowal! Gdyby nie biegal, to
    by sie nic nie stalo!". Niestety sa takie kreatury na tym swiecie i trzeba
    je skutecznie tepic. Nas babsztyl od ratlerkow meczyl przez 2 lata donosami
    na policje i byla sprawa w sadzie. Oczywiscie bezskutecznie, a ratlerki w
    koncu poszly do schroniska, jak zaatakowaly kogos jeszcze, ale mielismy 2
    lata spierniczonego zycia tak naprawde. Wiec jak masz dzialac, to przygotuj
    sie na atak na pelna skale i nie przebieraj w srodkach (w ramach prawa), bo
    kreatury nie dadza Ci spokoju, jesli ich nie wdepczesz w bloto tak, zeby im
    sie odechcialo zemst.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 9. Data: 2006-08-22 07:23:46
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    Tiger napisał(a):

> [...]
    > kreatury nie dadza Ci spokoju, jesli ich nie wdepczesz w bloto tak, zeby im

    Hm.. piękna perspektywa :)
    Na szczęście jest nas kilka osób.

  • 10. Data: 2006-08-22 10:36:55
    Od: "castrol" <j...@b...wywalto.pl>

    Użytkownik "MiReK" <m...@D...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > art. 107 KW, bo prawnikiem nie jestem i nie mam KW z komentarzem ale
    > myślę, że dzielnicowy będzie wiedział o co chodzi.

    Nie w Waszym wypadku ma zastosowanie art. 107 KW, lecz w wypadku tych
    upierdliwych mieszkancow ktorym przeszkadzaja bawiace sie dzieciaki.

    Jacek