  • 1. Data: 2006-08-21 06:24:01
    Temat: niezgodność towaru z umową
    Od: no1 <d...@t...pl>

    Kupiłem kompletny garnitur - marynarka + spodnie. już na imprezie po
    założeniu zauważyłem, że są z innego kompletu. dziś idę to
    oddać/zamienić, zależy na co mi pozwala kodeks. mógłby mi ktoś
    przytoczyć moje prawa, żebym nie musiał się wdawać w zbędne dyskusje ze
    sprzedawczynią?
    jeszcze nie minęło 5 dni od kupna.

  • 2. Data: 2006-08-21 12:13:27
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "no1" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zależy na co mi pozwala kodeks. mógłby mi ktoś przytoczyć moje prawa,
    > żebym nie musiał się wdawać w zbędne dyskusje ze sprzedawczynią?

    ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej....
    Zakladam, ze spodnie i marynarka mialy byc identyczne. Mozesz domagac sie
    wymiany spodni albo marynarki.

    > jeszcze nie minęło 5 dni od kupna.

    nie ma znaczenia

  • 3. Data: 2006-08-21 12:16:33
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej....
    > Zakladam, ze spodnie i marynarka mialy byc identyczne. Mozesz domagac sie

    Zapomnialem.... nie mozna bylo zauwazyc roznicy w sklepie??? Bo sprzedawca
    moze sie uwolnic od odpowiedzialnosci

  • 4. Data: 2006-08-21 12:28:59
    Od: no1 <d...@t...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapomnialem.... nie mozna bylo zauwazyc roznicy w sklepie??? Bo sprzedawca
    > moze sie uwolnic od odpowiedzialnosci

    w sklepie było dosyć ciemno, na co nawet zwróciła uwagę osoba mi
    towarzysząca.