  • 1. Data: 2011-02-27 13:24:48
    Temat: Zaliczenie 30 dni po powrocie z wojska do stażu emerytalnego.
    Od: "Nemo" <n...@b...adresu.pl>

    W 1971 roku po odbyciu zasadniczej służby wojskowej powróciłem do pracy w
    macierzystym zakładzie pracy po 26 dniach a więc w ustawowym terminie 30dni.
    ZUS nie zalicza mi tych 26 dni do stażu pracy twierdząc, że nie jest to
    okres składkowy ani nieskładkowy. Czy słusznie, jeżeli w przepisach jest,
    że do stażu zalicza się okres całej służby od początku do chwili podjęcia
    pracy /w okresie 30 dni od jej zakńczenia/.

    Ryszard