  • 1. Data: 2011-02-25 09:09:33
    Temat: kłamstwa w e-sądzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Witam,

    czy pozwanie kogoś w e-sądzie i powołanie się na dowody, które nie
    istnieją (nie istniejące umowy) jest w jakiś sposób karalne?

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2011-02-25 09:20:04
    Temat: Re: klamstwa w e-sadzie
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <ik7rki$lfr$1@news.onet.pl>, l...@b...tego.poczta.onet.pl
    says...>
    > Witam,
    >
    > czy pozwanie kogos w e-sadzie i powolanie sie na dowody, które nie
    > istnieja (nie istniejace umowy) jest w jakis sposób karalne?

    Nie

  • 3. Data: 2011-02-25 10:01:47
    Temat: Re: kłamstwa w e-sądzie
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-25 10:09, Liwiusz pisze:
    > Witam,
    >
    > czy pozwanie kogoś w e-sądzie i powołanie się na dowody, które nie
    > istnieją (nie istniejące umowy) jest w jakiś sposób karalne?

    Nie. W Polsce system jest ustawiony tak żeby maksymalnie wydymać poddanych.
    Możesz sobie stworzyć fikcyjne długi i pozywać, pozywać, pozywać...
    Statystycznie jakaś część (1/3?) nie odpowie z różnych przyczyn losowych
    i wyrok się uprawomocni.
    Większość z tych owieczek i tak zapłaci, nieliczni tylko będą walczyć o
    przywrócenie terminu, prokuratura nie pociągnie żadnej sprawy o
    przestępstwo oszustwa.

    Witaj w Polsce!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2011-02-25 10:08:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 11:01, Arek pisze:

> [...]
    > Większość z tych owieczek i tak zapłaci, nieliczni tylko będą walczyć o
    > przywrócenie terminu, prokuratura nie pociągnie żadnej sprawy o

    Pytam się, bo era pozwała mnie za nieistniejącą umowę. Albo ktoś się
    pode mnie podszył (raczej to odrzucam), albo coś im się pomyliło w
    systemie (zakładam, że to to).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-02-25 10:10:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-25 11:08, Liwiusz pisze:
    > Pytam się, bo era pozwała mnie za nieistniejącą umowę. Albo ktoś się
    > pode mnie podszył (raczej to odrzucam), albo coś im się pomyliło w
    > systemie (zakładam, że to to).

    Podszył. Mam to samo i też z erą.

    Choć przez kilka miesięcy jak przychodziły rachunki im zgłaszałem, że
    żadnej umowy z nimi nie podpisywałem.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2011-02-25 10:15:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 11:10, Arek pisze:

    > Podszył. Mam to samo i też z erą.

    Nie podszył. Po prostu im się pomyliło i pozwali mnie podając jako dowód
    rzekomą umowę pisemną, która dniem i numerem odpowiada zakupionemu
    przeze mnie w kioski numerowi w tak taku. Śmieszna sprawa :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-02-25 10:32:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Pytam siÄ?, bo era pozwaĹ?a mnie za nieistniejÄ?cÄ? umowÄ?. Albo ktoĹ?
    > siÄ? pode mnie podszyĹ? (raczej to odrzucam), albo coĹ? im siÄ?
    > pomyliĹ?o w systemie (zakĹ?adam, Ĺźe to to).

    A trzecia możliwość że to ty sie pomyliłeś i jesteś im coś jedna winny.
    może będąc w stanie nietrzeźwym zawarłeś jednak jakąś umowę ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 8. Data: 2011-02-25 10:36:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 11:32, Johnson pisze:

    > A trzecia możliwość że to ty sie pomyliłeś i jesteś im coś jedna winny.
    > może będąc w stanie nietrzeźwym zawarłeś jednak jakąś umowę ;)

    Im dłużej się nad tym zastanawiam, tym bardziej wydaje mi się, że może
    to być prawda, choć obiektywnie patrząc, to jest niemożliwe :) Ale
    zobaczymy, sprzeciw złożony, niech dosyłają dowody :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-02-25 10:59:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > dowód rzekomą umowę pisemną, która dniem i numerem odpowiada
    > zakupionemu przeze mnie w kioski numerowi w tak taku. Śmieszna sprawa

    a skąd mieli by wiedziec jak sie nazywa kupiec Taktaka?

    przecież go chyab nei rejestrowałeś? :)

  • 10. Data: 2011-02-25 11:06:27
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:36:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Im dłużej się nad tym zastanawiam, tym bardziej wydaje mi się, że może
    > to być prawda, choć obiektywnie patrząc, to jest niemożliwe Ale
    > zobaczymy, sprzeciw złożony, niech dosyłają dowody

    A to Era sama w sobie Cię pozwała, czy via jakiś windykator?

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl