  • 1. Data: 2011-02-26 15:11:31
    Temat: wyrok sadu - pytanie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Sad zajmowal sie sprawa nabycia spadku. Wymienil spadkobiorcow i udzialy
    jakie im przysluguja, jednak kilkukrotnie sam mylil sie w tym co mowil (raz
    1/3 raz 1/6, etc). Chcialbym to sprawdzic i przekonac sie jak to wyszlo w
    postanowieniu, zeby sie ew odwolac. Jak to zrobic? Czekac na list z sadu z
    wyrokiem czy isc i jakos samemu to sprawdzic, zeby byl czas na ew.
    odwolanie/korekte? I teraz od ktorego momentu liczy sie 6mcy na zaletwienie
    sprawy z US?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-02-27 18:21:15
    Temat: Re: wyrok sadu - pytanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dysiek pisze:

> [...]
    > 1/3 raz 1/6, etc). Chcialbym to sprawdzic i przekonac sie jak to wyszlo w
    > postanowieniu, zeby sie ew odwolac. Jak to zrobic?

    A jak te wszystkie ułamki się doda to ile będzie ?
    A te różne ułamki nie są może dlatego że inaczej jest spadek a inaczej
    wychodzące w skład spadku gospodarstwo rolne?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-02-27 19:10:39
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A jak te wszystkie ułamki się doda to ile będzie ?
    > A te różne ułamki nie są może dlatego że inaczej jest spadek a inaczej
    > wychodzące w skład spadku gospodarstwo rolne?

    Generalnie sad sie mylil. Sa 4 osoby do spadku, dwie dziedzicza po 2/6 a
    dwie po 1/6 (a wiec calosc to 6/6). Sad zamienial ulamki przypisujac je nie
    tym osobom co trzeba i mial inne tego typu wpadki. Jak moge sprawdzic czy w
    finalnej wersji orzeczenia jest ok?

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-02-27 19:40:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dysiek pisze:

    > Generalnie sad sie mylil. Sa 4 osoby do spadku, dwie dziedzicza po 2/6 a
    > dwie po 1/6 (a wiec calosc to 6/6).

    A może to ty się mylisz? Skoro jest 6/6 czyli całość to sąd wszystkim
    podzielił.

    > Sad zamienial ulamki przypisujac je nie tym osobom co trzeba

    A może jednak tym osobom co potrzeba?

    > i mial inne tego typu wpadki.

    Tzn. jakie?

    > Jak moge sprawdzic czy w finalnej wersji orzeczenia jest ok?

    jeśli zapadło już postanowienie to jak sąd uważa będzie w treści tego
    postanowienia w aktach. Trzeba je przeczytać. Pewnie było jeszcze
    ogłoszenie orzeczenia.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 5. Data: 2011-02-27 19:52:44
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > A może to ty się mylisz? Skoro jest 6/6 czyli całość to sąd wszystkim
    > podzielił.

    Wszystkim podzielil, ale nie wiem czy tak jak trzeba. Spadek jest po osobie
    A, wiec dziedzicza jej dzieci (2 zyjacych i jedno, ktore zmarlo). Wiec za
    niezyjace dziecko wchodza jego dzieci - jest ich 2. Dziedziczenie z ustawy -
    wiec zyjace dzieci po 2/6 a zstepni po niezyjacym po 1/6. Tak powinno byc.
    Sad nastomiast rozpatrujac sprawe przyporzadkowywal kilka razy ulamki na
    odwrot na co zwracalismy mu uwage i mial to poprawic. Pytanie gdzie moge to
    sprawdzic i jak to sie robi? Mam isc do sadu czy jak?

    > Tzn. jakie?

    Zamienianie przyslugujacych ulamkow.

    Dysiek

  • 6. Data: 2011-02-27 20:11:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dysiek pisze:

> [...]
    > wiec zyjace dzieci po 2/6 a zstepni po niezyjacym po 1/6. Tak powinno byc.

    Tak powinno być.

    > Sad nastomiast rozpatrujac sprawe przyporzadkowywal kilka razy ulamki na
    > odwrot na co zwracalismy mu uwage i mial to poprawic.

    Ale jak to kilka razy? Sąd się wypowiada w tym zakresie tylko raz.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 7. Data: 2011-02-27 20:16:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ale jak to kilka razy? Sąd się wypowiada w tym zakresie tylko raz.

    Teoretycznie raz, z tym, ze u nas robil bledy i kilka razy zamienial
    przyznane czesci dajac je raz wlasciwym a raz niewlasciwym spadkobiorcom.
    Tak wiec chcialbym sprawdzic jak to ostetecznie wyszlo.

    Dysiek

  • 8. Data: 2011-02-27 20:19:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dysiek pisze:

    > Tak wiec chcialbym sprawdzic jak to ostetecznie wyszlo.

    W aktach.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 9. Data: 2011-02-27 20:49:35
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W aktach.

    OK. Jak to zrobic? Isc do sadu i prosic akta do nr sprawy takiej to a
    takiej? Od kogo prosic? Chyba nie od portiera? :-)

    Dysiek

  • 10. Data: 2011-02-27 21:29:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dysiek pisze: