  • 11. Data: 2004-11-10 22:32:37
    Temat: Re: Zalany sufit
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Nov 2004, Marcin Debowski wrote:

    >+ In article <Pine.WNT.4.61.0411041024460.1696@athlon>, Gotfryd Smolik
    [...]
    >+ > CAŁE malowanie, a nie "drobne" !!
    >+
    >+ Godfryd, a teraz Ty zobacz co stoi za nr art. kropką i "Do" :)

    Ups...
    No dobra: "całe malowanie jest drobnym nakładem" :)

    [...]
    >+ > Nie pamiętam żebym kiedykolwiek widział (poza remontami pustostanów)
    >+ > jak "ekipa miejska" remontuje najemcy mieszkanie komunalne :)
    >+
    >+ Ale to dziwne bo wynika z tego, że jest to w ramach zarządu zwykłego a
    >+ jakoś trudno mi uwierzyc, że najemca bez konsultacji z właścicielem może
    >+ pomalowac chałupę na dowolny kolor :)

    *Od środka* !!
    Chodzi o malowanie (ścian) lokalu a nie budynku :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-11-12 00:28:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <Pine.WNT.4.61.0411102331080.1216@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Ups...
    > No dobra: "całe malowanie jest drobnym nakładem" :)

    No i ja się z tym ośmielę nie zgodzić :) Wymowa przytoczonego wcześniej
    art. wskazuje MZ że ustawodawca miał na myśli drobne naprawy ścian
    wymagające malowania, a nie np. pomalowanie całego pomieszczenia.

    > [...]
    > *Od środka* !!
    > Chodzi o malowanie (ścian) lokalu a nie budynku :)

    No jasne że od środka :) Wynajmujesz komuś mieszkanie, ładne, zadbane, 70
    m2, białe ściany i takie tam cuda. A lokator zwraca Ci je pomalowane na
    jaskrawą czerwień. Chyba bym zabił.

    --
    Marcin