  • 1. Data: 2006-10-16 16:05:37
    Temat: Zakupy drogą wysyłkową... Czy moge nie odbierać przesyłki?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich. Mam taki problem, otóż jakieś 2 tygodnie temu zamówiłem w
    jednej z internetowych perfumerii dość drogie perfumy. Zamówienie zostało przeze
    mnie potwierdzone, przesyłka miała być wysłana za pobraniem. Perfumeria podaje
    czas realizacji zamówienia 7 dni. Mija drugi tydzień, a przesyłki jak nie było
    tak nie ma, pod adresem korespondencyjnym w perfimerii nikt nie odpowiada, mimo,
    ze napisalem maila z ponagleniem i zapytaniem o moje zamówienie... Zakupiony
    przedmiot jutro już nie będize mi potrzebny, ponieważ miał to być prezent dla
    kogoś, a data wreczenia prezentu przypada na dzien dzisiejszy... Moje pytanie
    brzmi, czy jeżeli ta przesyłka by doszła w najbliższych dniach, a ja jej nie
    odbiore zwyczajnie, to czy ten sklep może mnie obciążyć jakimiś kosztami wysyłki
    i zwrotu tego przedmiotu? Myślę, że nie, ponieważ sklep nie wywiązuje sie z
    umowy, czas na realizację zamówienia został już dawno przekroczony, tak więc
    myślę, że z czystym sumieniem mogę odmówić przyjęcia takiej przesyłki, czy mam
    rację? Czy grozi mi coś ze strony sklepu internetowego? Mam oczywiście na myśli
    obciążenie finansowe za zwrot paczki i koszty przesyłki...

    Maciej C

  • 2. Data: 2006-10-16 17:40:51
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Mialam kiedys podobna sytuacje w jakims sklepie, zamowienie mialo byc na
    swieta wiec je zrobilam prawie miesiac wczesniej. Na tydzien przez
    swietami zaczelam sie denerwowac i slac maile, na ktore nikt nie
    odpowiadal. 4 dni przed swietami zrobilam normalne zakupy. Paczka
    (wielka kobyla) przyszla dzien przed Wigilia. Powiedzialam kurierowi, ze
    nie odbieram. Do tej pory konsekwencji zadnych nie bylo.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 3. Data: 2006-10-16 17:41:35
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Czy grozi mi coś ze strony sklepu internetowego? Mam oczywiście na myśli
    > obciążenie finansowe za zwrot paczki i koszty przesyłki...

    Nic ci nie grozi mozesz odmowic .

    Jaca