  • 1. Data: 2009-03-24 15:53:18
    Temat: Prawo bankowe, art. 54 - poproszę o wytłumaczenie
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Czy ktoś mi może, jak chłop krowie, wytłumaczyć znaczenie art 54.
    Prawa bankowego? Najlepiej na jakimś przykładzie, bo coś tępy jestem w
    tym przypadku...
    Czy to znaczy np., że jak mam na rachunku oszczędnościowym 8000 zł, a
    komornik chce zająć 5000, to nie może nic ściągnąć?

    Czarek

  • 2. Data: 2009-03-24 16:49:55
    Temat: Re: Prawo bankowe, art. 54 - poproszę o wytłumaczenie
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Czarek pisze:
> [...]
    > Czy to znaczy np., że jak mam na rachunku oszczędnościowym 8000 zł, a
    > komornik chce zająć 5000, to nie może nic ściągnąć?

    a to widziałeś?
    http://lexto.pl/2008/12/03/egzekucja-administracyjna
    -z-rachunku-bankowego/

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2009-03-24 17:19:40
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 24 Mar, 17:49, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > a to widziałeś?http://lexto.pl/2008/12/03/egzekucja-admin
    istracyjna-z-rachunku-banko...

    Teraz już tak :-) Czytałem sporo podobnych, wszędzie jest to samo i
    nie likwiduje to moich wątpliwości. Nigdzie nic nie jest napisane
    wprost - przynajmniej ja nie umiem znaleźć. Przypomnę - proszę o
    wytłumaczenie, jak chłop krowie na rozstajnych drogach, na
    przykładzie, co to oznacza w praktyce, a nie o cytowanie kolejnych
    powieleń...

    Czarek

  • 4. Data: 2009-03-24 17:56:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >wytłumaczenie, jak chłop krowie na rozstajnych drogach, na
    >przykładzie, co to oznacza w praktyce, a nie o cytowanie kolejnych

    To co napisałeś.
    Przy czym każdy następny wpływ dolicza się do już zwolnionej od zajęcia
    kwoty.

  • 5. Data: 2009-03-25 08:10:14
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 24 Mar, 18:56, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > To co napisałeś.

    Fajnie.
    To co zrobić, jak pobrał i nadal pobiera?

    Czarek

  • 6. Data: 2009-03-25 09:35:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 24 Mar, 18:56, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > To co napisałeś.

    >Fajnie.
    >To co zrobić, jak pobrał i nadal pobiera?

    Zawiadomić bank i komornika o chęci skorzystania z takiego zwolnienia.
    Powinien oddać.