  • 1. Data: 2004-01-29 21:12:31
    Temat: Zakup i sprzedaż oprogramowania - licencja
    Od: "ACSweb.net" <piotr@[SPAM]acsweb.net>

    Witam,
    dopiero co założyłem działalność gospodarczą i chciałbym poradzić się w
    sprawie handlu oprogramowaniem.
    Klient chciałby zakupić program X ja nie pobieram prowizji za program
    lecz pobierma opłatę za usługę. Czy w takim wypadku mogę zakupić
    oprogramowanie X a następnie wystawić mojemu klientowi jedną fakturę na
    usługę + program X i przekazać licencję ?

    pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
    Piotr