  • 1. Data: 2004-01-29 20:29:09
    Temat: zakupy przez internet
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    czesc
    czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakas ustawa regulująca zakupy przez
    internet?chodzi o to ze na allegro zamówilam dwa produkty za ktore
    oczywiscie przelałam gosciowi pieniadze na konto, a otrzymalam tylko 1
    produkt...
    jak moge to prawnie rozwiazać?
    pomózcie
    dziekuje
    Kasia

  • 2. Data: 2004-01-29 20:47:24
    Temat: Re: zakupy przez internet
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

> [...]
    > internet?chodzi o to ze na allegro zamówilam dwa produkty za ktore
    > oczywiscie przelałam gosciowi pieniadze na konto, a otrzymalam tylko 1

    moze drugi produkt przesle osobno?
    a jesli nie to zwrócić sie do zespołu allegro ,zadzwonic do sprzedawcy i
    wystawic negatywa.
    p.>

  • 3. Data: 2004-01-29 20:52:53
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    > czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakas ustawa regulująca zakupy przez
    > internet?

    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów....z 2 marca 2000 ( Dz.U.Nr
    22, poz.271 )
    Rozdział 2 - dotyczący umów zawieranych na odległość

  • 4. Data: 2004-01-29 20:54:52
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    > moze drugi produkt przesle osobno?

    poczekamy zobaczymy:-)

    > a jesli nie to zwrócić sie do zespołu allegro ,zadzwonic do sprzedawcy i
    > wystawic negatywa.

    proponowana wyżej sankcja jest niewspołmierna do szkód moralnych jaki owy
    sprzedawca poczynił w mojej psychice:-)

    dzieki bardzo:-)

    KASIA

  • 5. Data: 2004-01-29 21:00:59
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

    >chodzi o to ze na allegro zamówilam dwa produkty za ktore
    > oczywiscie przelałam gosciowi pieniadze na konto, a otrzymalam tylko 1
    > produkt...
    > jak moge to prawnie rozwiazać?

    Poczytać Pomoc Allegro

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 6. Data: 2004-01-29 21:04:55
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

> [...]

    > przez internet?chodzi o to ze na allegro zamówilam dwa produkty za
    > ktore oczywiscie przelałam gosciowi pieniadze na konto, a otrzymalam

    czytac FAQ allegro, a szczegolnie link:
    "Sprzedający mnie oszukał - co robić"
    na:
    http://allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=8007&v=&t=
    7998

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 7. Data: 2004-01-29 21:27:21
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X>

    Gonia wrote:
    > Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów....z 2 marca 2000 ( Dz.U.Nr
    > 22, poz.271 )
    > Rozdział 2 - dotyczący umów zawieranych na odległość

    pod warunkiem że stronami umowy są przedsiębiorca i konsument

    KG