  • 1. Data: 2004-01-29 20:59:55
    Temat: odstąpienie od umowy
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów..( Dz. U. 2000 Nr. 222, poz.
    271 ) reguluje w art. 7 prawo i termin odstąpienia od umowy zawieranej na
    odległość. Zgodnie z przepisem to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w
    stanie niezmienionym.
    Z przepisu nie wynika w jakim terminie sprzedawca internetowy powinien
    zwrócić pieniądze za towar, jeżeli towar ten został zwrócony. Czy ktoś może
    się orientuje ?

  • 2. Data: 2004-01-29 21:22:00
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X>

    Gonia wrote:

> [...]
    > zwrócić pieniądze za towar, jeżeli towar ten został zwrócony. Czy ktoś może

    Od nowelizacji obowiązujacej od grudnia wynika. 14 dni

    KG

  • 3. Data: 2004-01-29 21:30:02
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    > Od nowelizacji obowiązujacej od grudnia wynika. 14 dni

    Dziękuje bardzo.
    Na www.sejm.gov.pl brak tej nowelizacji...coś się spóźniają...

  • 4. Data: 2004-01-29 21:37:44
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl#X>

    Gonia wrote:
    > Dziękuje bardzo.
    > Na www.sejm.gov.pl brak tej nowelizacji...coś się spóźniają...

    jest, przed chwilą sprawdzałem :)
    przynajmniej sama nowelizacja, bo może nie ma tekstu jednolitego

    KG

  • 5. Data: 2004-01-29 21:41:48
    Od: "Gonia" <g...@w...pl>

    > jest, przed chwilą sprawdzałem :)
    > przynajmniej sama nowelizacja, bo może nie ma tekstu jednolitego

    Jest, ale ze mnie gapa...
    Dzięki - nie dawało mi to spokoju cały dzień :-)))))