  • 11. Data: 2009-07-29 10:30:47
    Temat: Re: Zakup do firmy zagranicznego oprogramowania niedostepnego w Polsce
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Są w stanie ale nie zawsze chcą.

    Dla mnie *zawsze* chcieli.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2009-07-29 11:53:57
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    w przypadku kontroli legalnosci
    > oprogramowania ?

    w przypadku czego ?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 13. Data: 2009-07-29 11:59:49
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > w przypadku kontroli legalnosci
    >

    > w przypadku czego ?

    No wiesz, kontroli legalności oprogramowania - coś jak sprawdzanie
    biletów w tramwaju.

    Z tą różnicą, że kontrola legalności oprogramowania to krewny dziada z
    worem - straszy sie nim dzieci ale nikt go na oczy nie widział. ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2009-07-29 13:47:40
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    > Dla mnie *zawsze* chcieli.

    O, dzieki za przypomnienie o tej firmie. Wiedzialem, ze cos takiego istnieje
    ale nie moglem znalezc. Okazalo sie, ze dla mnie tez chca :) Problem
    rozwiazany. Dziekuje.

    ABS