  • 1. Data: 2009-07-28 23:52:16
    Temat: Polska P R A W O R Z Ą D N O Ś Ć...
    Od: "Anna " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam do opisania przypadek, mający swoje konsekwencje /w TEORII/ w Kodeksie
    Karnym...
    - kradzież , czytanie cudzej korespondencji + wykorzystywanie tych
    informacji w sądzie przeciwko adresatowi
    - naruszanie nietykalności cielesnej i psychiczne znecanie się nad wspólnie
    zamieszującą - JEDEN DOM - rodziną
    - znęcanie się nad osobą niepełnosprawną /własny ojciec/, kradzież jego
    emerytury /około 2000 zł x 4 miesiące choroby aż do smierci/ + znęcanie się
    psychiczne, brak opieki

    Sprawa została zgłoszona na policji, jak jeszcze ojciec żył /był
    niepełnosprawny po udarze - syn okradł go z emerytury /pobierał - a jakże!!!
    ale ojciec NIC z tego nie dostał, odmówił mu też opieki/ i...

    POLICJA NIC NIE ZROBIŁA !!!, poza oddaniem sprawy do prokuratury, która NIE
    PRZESŁUCHUJĄC WSZYSTKICH SWIADKÓW - a jedynie osobę poszkodowaną + JEDNEGO
    ŚWIADKA + oskarzonego, uznała, że... NIE MA PROBLEMU !!!, bo jest w sądzie
    dział spadku po zmarłym i jest to wendetta OFIARY na OSKARZONYM !!!

    Oskarżonym, na którego winę składały się zeznania ŚWIADKÓW !!! + nagrania
    DVD.Można było też pozyskać niezbite dowody z poczty.

    Prokuratura pozbywa się problemu oddając sprawę do Sądu Grodzkiego, który -
    mimo załączonych dowodów ...ODDALA SPRAWĘ.

    Oskarżony śmieje się ofiarom w twarz, i już - za przyzwoleniem prawa - robi
    swoje ! Ostatnio na dzwiach pokoju "ofiary" wylądowała pralka,
    jako "ostatnie ostrzeżenie"...

    JAKIE SZANSE NA UZYSKANIE SPOKOJNEGO ZYCIA MA W TYM "kraju" SAMOTNA MATKA Z
    DZIEĆMI, i CZY STARY,NIEPEŁNOSPRAWNY OJCIEC, ZALEŻNY OD KAPRYCHA SYNA,
    KTÓREMU POWIERZYŁ SWOJĄ EMERYTURĘ MA SZANSĘ NA PRZEŻYCIE ???
    DA MU "syn" DZIŚ JEŚĆ, CZY WYNIESIE SIĘ Z DOMU NA 2 TYGODNIE, A "STARY"
    NIECH ZDYCHA Z GŁODU ???

    Gdzie są ci, co ustanawiali ustawy i prawo karne ???
    Czy muszę kupić sobie "obrzyna", by zapewnić sobie i dzieciom
    bezpieczeństwo ??? może prościej byłoby samemu wymierzyć sprawiedliwość ???
    Szybciej , i taniej, bo sądy są do d....y.
    Prawo - prawem, A paragrafy ???
    NO...jakieś są, ale kto by się nimi przejmował...To dla frajerów, i
    naiwniaków...

    Nie mam słów...
    Ktoś mi pomoże - co z tym zrobić dalej ???

  • 2. Data: 2009-07-29 00:02:45
    Temat: Re: Polska P R A W O R Z Ą D N O Ś Ć...
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Anna pisze:

    > Nie mam słów...
    > Ktoś mi pomoże - co z tym zrobić dalej ???

    W Ośrodkach Opieki Społecznej jest prawnik i właśnie tam bym poszła
    poruszyć tą sprawę.
    Myślę, że sprawę by jakoś ruszyli.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-29 05:19:00
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Anna " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam słów...

    Ależ masz. Z tym, że za dużo emocji a za mało logiki.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2009-07-29 08:54:08
    Od: " Anna" <m...@W...gazeta.pl>

    Nostradamus <l...@w...pl> napisał(a):

    > Ależ masz. Z tym, że za dużo emocji a za mało logiki.
    Witam,

    jaką LOGIKĘ byś tu zastosował ? Podałam FAKTY, na które w KK są parafrafy .
    Brak logiki, lub raczej spychologię zastosowały organy władzy - nie ma
    trupa, nie ma przestepstwa.

    Z tym, ze jeden trup już jest - staruszek, który zmarł, bo synalek w
    odpowiednim czasie nie zapewnił mu rehabilitacji i wyżywienia, jednocześnie
    BRONIĄC DO STARUSZKA DOSTĘPU INNYM OSOBOM.

    Za próbę ratowania go dostałam w łeb, dlatego poszłam na policję...
    I co ???
    pozdr

    Ja napewno tego tak nie zostawię.

  • 5. Data: 2009-07-29 12:31:28
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik " Anna" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > BRONIĄC DO STARUSZKA DOSTĘPU INNYM OSOBOM.
    >
    > Za próbę ratowania go dostałam w łeb, dlatego poszłam na policję...

    Nie zostawiaj, znajdź dobrego adwokata lub fundację, która się zajmie tą
    sprawą i dowal im. Nie szarp się z tym sama, sprawę możesz wygrać, zdrowie
    stracisz.....
    Pozdr

  • 6. Data: 2009-07-29 15:59:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Anna wrote:

    > jaką LOGIKĘ byś tu zastosował ? Podałam FAKTY, na które w KK są
    > parafrafy . Brak logiki, lub raczej spychologię zastosowały organy
    > władzy - nie ma trupa, nie ma przestepstwa.

    Logika jest taka, że takie rzeczy bardzo trudno udowodnić, a mimo
    wszystko lepiej nie skazać winnego, niż skazać niewinnego.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2009-07-29 20:48:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > - znęcanie się nad osobą niepełnosprawną /własny ojciec/, kradzież jego
    > emerytury /około 2000 zł x 4 miesiące choroby aż do śmierci/ + znęcanie
    (...)

    Dostrzegam w tym wszystkim pewien brak porządku i spójności, którego
    wynikiem mógł być taki, a nie inny wynik procesu. A może jest to jedynie
    wynikiem pobieżnego opisu.

    Po pierwsze piszesz o kradzieży cudzej korespondencji. Zgoda, to
    przestępstwo. Ale jakimi dowodami na to dysponujemy? Nie wystarczy dowieść,
    że ta korespondencja była czytana. Trzeba jeszcze wykazać kto i kiedy tego
    dokonał.

    Po drugie piszesz o naruszeniu nietykalności cielesnej (ścigane z
    oskarżenia prywatnego) i psychicznym znęcaniu się nad zamieszkującą jeden
    dom rodziną (to już nawet nie jest przestępstwem). Zajrzyj do kodeksu i
    znajdź odnośne przepisy.

    Trzecia sprawa, to znęcanie się nad ojcem (tylko jakie są tego dowody) oraz
    kradzież jego emerytury. Jak zamierzasz dowieść, że rodzina tej emerytury
    nie wydała na leki? A może ojcu wcześniej pożyczyli pieniądze na coś? To
    wszystko wymaga dowodów.