  • 1. Data: 2009-07-28 21:27:10
    Temat: powodztwo przeciwegzekucyjne na czesc kwoty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Na wyroku zasądzono: grzywnę, koszta sądowe (zastępstwo + "działka" dla
    państwa) oraz nawiązkę.

    Na tytule wykonawczym dla biednego pokrzywdzonego bandziora
    (przynajmniej wg, aktualnych ustaleń telefonicznych - jeszcze muszę
    fizycznie sprawdzić): nawiązka + koszta zastępstwa.

    Na wezwaniu do zapłacenia "do sądu": wszystko, tylko bez nawiązki. Sąd
    przychylił się do wniosku rozłożenia tej sumy (wszystkie koszta i
    grzywna, bez nawiązki) na raty.

    Teraz pytanie: jeśli faktycznie okaże się, że jest tytuł egzekucyjny na
    nawiązkę _i_ koszta sądowe, to zasadniczo należałoby od razu składać
    powództwo przeciwegzekucyjne, żeby od tego tytułu egzekucyjnego "odjęli"
    koszta (które będą szły "przez" sąd) i zostawili samą nawiązkę, zgadza
    się? (notabene jest mały zgrzyt z ustaleniem aktualnego adresu, na który
    należałoby wysłać przekaz pocztowy, ale to już inna historia)

  • 2. Data: 2009-07-29 11:04:18
    Temat: Re: powodztwo przeciwegzekucyjne na czesc kwoty
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

> [...]
    > fizycznie sprawdzić): nawiązka + koszta zastępstwa.

    > Teraz pytanie: jeśli faktycznie okaże się, że jest tytuł egzekucyjny

    Przecież pisałeś, że tytuł jest na nawiązkę i koszty zastępstwa.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2009-07-29 11:15:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

    > Przecież pisałeś, że tytuł jest na nawiązkę i koszty zastępstwa.

    Tak, ale (1) fizycznie go nie widziałem oraz (2) te same koszta
    zastępstwa znajdują się w zgodzie na rozłożenie kosztów i grzywny na
    raty. Przecież nie płaci się jednej rzeczy dwa razy.

    A "ostatnie słowo" z sądu jest takie, że koszta zastępstwa też idą do
    sądu rozłożone na raty.

    Czyżbyś śmiał twierdzić, że w polskich sądach panuje bałagan? ;->

  • 4. Data: 2009-07-29 11:24:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > Tak, ale (1) fizycznie go nie widziałem oraz (2) te same koszta
    > zastępstwa znajdują się w zgodzie na rozłożenie kosztów i grzywny na
    > raty. Przecież nie płaci się jednej rzeczy dwa razy.

    Teoretycznie sąd nie ma nic do kosztów zastępstwa. Chyba,
    Moze to nie sa koszty zastepstwa w postepowaniu sadowym,
    tylko w postepowaniu egzekucyjnym? Ale wtedy tez nie powinny
    byc te same...

    > A "ostatnie słowo" z sądu jest takie, że koszta zastępstwa też idą do
    > sądu rozłożone na raty.
    >
    > Czyżbyś śmiał twierdzić, że w polskich sądach panuje bałagan? ;->

    NIGDY!

  • 5. Data: 2009-07-29 11:55:57
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

  • 6. Data: 2009-07-29 12:20:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich pisze:

    > Teoretycznie sąd nie ma nic do kosztów zastępstwa. Chyba,
    > Moze to nie sa koszty zastepstwa w postepowaniu sadowym,
    > tylko w postepowaniu egzekucyjnym?

    Ni dudu. Egzekucyjnego nie ma bo jest problem ze znalezieniem adresu
    biednego "pokrzywdzonego".

    Czyli jakaś podmiana na poczcie? ;->