  • 1. Data: 2010-03-06 09:22:49
    Temat: Jaka własność
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

    Mieszkanie w bloku wykupione od miasta dawno temu. Założona księga
    wieczysta. Chcę sprzedać. Portal aukcyjny proponuje proponuje takie formy
    wlasności:
    spoldzielcze wlasnosciowe z KW lub pelna wlasnosc.
    Co wpisać zeby kupujacego nie wprowadzac w blad ?

  • 2. Data: 2010-03-06 09:52:26
    Temat: Re: Jaka własność
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "WHYSKY" <w...@w...pl>

> [...]
    > formy wlasności:
    > spoldzielcze wlasnosciowe z KW lub pelna wlasnosc.
    > Co wpisać zeby kupujacego nie wprowadzac w blad ?

    To co masz w KW.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2010-03-08 11:14:47
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 6 Mar, 10:22, "WHYSKY" <w...@w...pl> wrote:
    > Mieszkanie w bloku wykupione od miasta dawno temu.
    > spoldzielcze wlasnosciowe z KW lub pelna wlasnosc.
    > Co wpisać zeby kupujacego nie wprowadzac w blad ?

    Raczej pelna wlasnosc - wnioskuje z tego co piszesz.

    Powinienes miec napisane to w akcie notarialnym, co nabywales lub twoi
    rodzice