  • 111. Data: 2024-04-07 15:48:11
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-07 o 15:28, Shrek pisze:

    > W jednej teorii gatunki powstawały przez miliony lat na zasadzie doboru
    > naturalnego

    Na zasadzie doboru to chyba dostosowanie się do środowiska.
    Powstawanie gatunków bardziej na drodze rozgałęzień/fiksacji kodu.

    > w książce bóg stworzył ot tak sobie chyba w środę człowieka
    > ale tylko samca. Po czym zrobił mu samicę z żebra... I to jest ze sobą
    > zgodne - litości...

    Chrześcijanie/kościół gadają coś w ten deseń: ST i NT jest opisem
    relacji Bóg-człowiek. Po co w ST opisywać relacje dinozaury-Bóg albo
    Homo erectus-Bóg? I kto niby miałby spisać takie relacje?
    Nauczysz małpę pisać? :)

  • 112. Data: 2024-04-07 15:55:53
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-07 o 15:41, Shrek pisze:
    > Natomiast nie przypominam sobie, żeby gdzieś prowadzono (w oficjalnej
    > medycynie) kurację placebo. Wiec to jakby dwie różne rzeczy. Jest
    > pewnien wyjątek - w czasie badania leków używa się placebo, ale nie w
    > celu kuracji

    Ło ja Cię. Idziesz łeb w łeb z Animką. Pytałeś o recepty, fakt
    nie kojarzę placebo na receptę, ale kuracje? Tć było, dostałeś
    odpowiedzi min.2x i znów pytasz. Notuj se Szreku bo za kwartał znów
    zapytasz:)

    cyt.
    którzy odpowiedzieli na ankietę, 45 procent oświadczyło, że od czasu do
    czasu aplikuje chorym placebo, na przykład w postaci witamin oraz leków
    o tak małym udziale substancji czynnych, że nie można ich uznać za dawki
    terapeutyczne.

    - Co drugi niemiecki lekarz przepisuje placebo
    - Lekarze stosują placebo częściej niż deklarują - strona 2

    Gówniakowi czasem lepij placebo niż antybiotyk.
    Zawiąż se Szreku pętelkę żebyś pamiętał:)

  • 113. Data: 2024-04-07 15:57:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 15:48, alojzy nieborak pisze:

    > Na zasadzie doboru to chyba dostosowanie się do środowiska.
    > Powstawanie gatunków bardziej na drodze rozgałęzień/fiksacji kodu.

    I powodzenia w doborze naturalnyn tych co otrzymali lepsze mutacje w genach.

    > Chrześcijanie/kościół gadają coś w ten deseń: ST i NT jest opisem
    > relacji Bóg-człowiek.

    Mogą se gadać co chcą, nie zmienia tego że biblia to książka fantasy i
    jej związek z rzeczywistością jest bardzo symboliczny. Na przykład w
    historii o wygnaniu żydów z egiptu zgadza się w zasadzie to że był Egipt
    i żydzim bo ta akcja z morzem i to że zabłądzili na pustyni i szli tam30
    lat się już nie spina;). Więc nie - nie jest tak, że biblia nie stoi w
    sprzeczności z teorią ewolucji czy big bangiem (w sumie uczciwie mówiąc
    co do big bangu pewności też nie mamy, ale jestem pewien że to bliżej
    prawdy niz o brodatym dziadku co się z tym sześć dni męczył). Stoi w
    zasadniczej sprzeczności i jak papież twierdzi inaczej to znaczy że jest
    odklejony (w sumie nie ma wątpliwości że jest - i będzie coraz gorzej -
    starość się bogu nie udałam - o ile wierzyć w boga).
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2024-04-07 15:58:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przypadek? ;)

    Ale że co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2024-04-07 16:01:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakby Komisariat był wzorem cnót wszelakich :-)

    Znaczy nie widzisz zasadniczej róznicy między burdelem a komisariatem?
    No może i masz rację:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2024-04-07 16:50:24
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 09:48, Shrek pisze:

    > Osobiście uważam że nie powinien. Nie da się na poważnie bez robienia
    > fikołków łączyć wiary w biblie i teorię ewolucji - więc uczciwie
    > należałoby wbrać a nie robić kurwę z logiki.

    Wiara świeckiego katolika jest jakaś inna niż wiara zakonnicy?

    MJ

  • 117. Data: 2024-04-07 16:52:11
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.04.2024 o 23:19, Shrek pisze:

    > Mogę się mylić, ale lekarze raczej nie przepisują placebo na receptę (z
    > wyjątkiem badań leków, ale to trochę inna sprawa)

    Przecież zapisują tzw. homeopatię, czyli kropelki z czystej
    wody/pastylki z czystej masy tabletkowej.

    MJ

  • 118. Data: 2024-04-07 17:13:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 16:01, Shrek pisze:
    > Znaczy nie widzisz zasadniczej róznicy między burdelem a komisariatem?
    > No może i masz rację:P

    Wiesz, widzę również różnice pomiędzy basenem a lotniskiem. Tylko co to
    ma do rzeczy
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 119. Data: 2024-04-07 18:27:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 16:50, Michał Jankowski pisze:

    > Wiara świeckiego katolika jest jakaś inna niż wiara zakonnicy?

    Nieco inna. Świecki nie podlega na przykład prawu kanonicznemu ani
    zwierzchnictwu papieża.

    To tak jakby tłumaczyć że do policji należy przyjmować członków
    zorganizowanych grup przestępczych, bo przecież niezrzeszeni też mogą
    być przestępcami.

    Z ciekawości byłem własnie na spacerze z rodziną (katolicy) i zapytałem
    który z nich wierzy w stworzenie świata w siedem dni. Żaden:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2024-04-07 18:28:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, widzę również różnice pomiędzy basenem a lotniskiem. Tylko co to
    > ma do rzeczy

    To co zostawiłem i to co napisałeś post wcześniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!