  • 11. Data: 2009-05-12 13:59:57
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia pojazdów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > I helikopter takze :)
    > W sumie czasem nawet szybciej w wielu przypadkach, tylko gorzej z
    > parkowaniem :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Na heliokopter trzema meic licencje, a ta sie traci momentalnie i to raz
    a dobrze.
    To samo z licencją pilota.

  • 12. Data: 2009-05-12 14:21:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > SDD wrote:

    > Na heliokopter trzema meic licencje, a ta sie traci momentalnie i to raz a
    > dobrze.
    > To samo z licencją pilota.

    Znaczy sad skazujac za jazde po pijaku autem sprawdza, czy ma sie licencje
    pilota i ja odbiera dozywotnio?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-05-12 15:23:20
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia pojazdĂłw
    Od: s...@v...pl

    > no to zostaje ci rower, hulajnoga albo deskorolka.

    albo motolotnia

  • 14. Data: 2009-05-12 17:55:21
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Na heliokopter trzema meic licencje, a ta sie traci momentalnie i to raz
    > a dobrze.
    > To samo z licencjÄ&#65533; pilota.

    No właśnie sąd mu nie zakazał prowadzenia pojazdów w ruchu wodnym i
    powietrznym. Czyli licencji pilota nie traci (gdyby ją miał) i mógłby se dalej
    latać. Jak też pływać motorówka.

  • 15. Data: 2009-05-12 20:39:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jb wrote:

    > No właśnie sąd mu nie zakazał prowadzenia pojazdów w ruchu wodnym i
    > powietrznym. Czyli licencji pilota nie traci (gdyby ją miał) i mógłby se dalej
    > latać. Jak też pływać motorówka.

    Odwrotnie.
    Cos mi sie wydaje, ze licencje pilota traci sie automatycznie, po
    skazaniu za prowadzenie "w stanie".

    Wiec pilot na rowerze na bani może się pożegnać z lataniem i to chyba na
    zawsze.

  • 16. Data: 2009-05-13 07:23:13
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > Cos mi sie wydaje, ze licencje pilota traci sie automatycznie,

    Najlepszą grupą do takich wynurzeń byłaby pl.rec.wydajemisie .

    Pzdr
    Leszek