  • 1. Data: 2002-04-12 13:57:12
    Temat: Zakaz Palenia - gdzie szukac
    Od: "Artur" <r...@a...pl>

    Witam,

    Proszę o pomoc, chciałbym wyeliminować grupę aktywnych palaczy z mojego
    korytarza. Znalazłem ustawe, która zabrania palenia w takich miejscach, ale
    nie wiem w jakim kodeksie i pod jakim hasłem znalezc jakie grożą za to kary
    i gdzie taki fakt zgłaszać. Czy wystarczy nagranie na kamerze jako dowod ?
    (korytarz jest w handlowcu) Chcialbym tym ludziom pokazac po prostu
    najpierw, co grozi jesli to zgłoszę, moze sami sie opamiętają, bo prośby nie
    pomagają.

    Artur.

  • 2. Data: 2002-04-12 17:52:41
    Temat: Re: Zakaz Palenia - gdzie szukac
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, Artur wrote:

> [...]
    > nie wiem w jakim kodeksie i pod jakim hasłem znalezc jakie grożą za to kary

    Przecież w ustawie o ochronie zdrowia przez skutkami palenia tytoniu z 9
    XI 1995 jest wyraźna sankcja karna w art. 13.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)