  • 1. Data: 2002-04-12 13:34:04
    Temat: Bootleg - pytanie
    Od: "Mac" <k...@p...onet.pl>

    Czy nie można ominąć jakoś prawa , żeby w miare legalnie sprzedawać bootlegi
    ?
    Dzięki za odpowiedź
    Mac

  • 2. Data: 2002-04-12 13:51:43
    Temat: Re: Bootleg - pytanie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, Mac wrote:

    > Czy nie można ominąć jakoś prawa , żeby w miare legalnie sprzedawać bootlegi
    > ?

    Nie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-13 10:39:11
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    cze

    Użytkownik "Mac" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie można ominąć jakoś prawa , żeby w miare legalnie sprzedawać
    bootlegi
    > ?
    > Dzięki za odpowiedź
    > Mac

    a co to jest???????

  • 4. Data: 2002-04-13 11:04:07
    Od: "Mac" <k...@p...onet.pl>

    "> Nie.

    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    NIe jestem ekspertem w dziedzinie prawa ale mam pytanie :
    Dlaczego jest to zabronione, jakia ustawa , czy cos?
    Mac

  • 5. Data: 2002-04-13 11:50:19
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, Tomasz Stopczyński wrote:

    > a co to jest???????

    Nie wiesz co to jest bootleg? Polecam SWO.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 6. Data: 2002-04-13 20:22:15
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Nie wiesz co to jest bootleg? Polecam SWO.

    a co to SWO??????

    sorry ale nie jestem obeznany

  • 7. Data: 2002-04-13 21:47:21
    Od: "Mac" <k...@p...onet.pl>

    wydaje mi sie , że Słownik Wyrazów Obcych
    ale jeżeli się myle prosze o sprostowanie
    Mac
    <Bootlegi są to nieoficjalne wydawnictwa muzyczne, najczęściej w postaci
    płyt CD(R), zawierające nagrania koncertowe, niedostepne wersje utworów (np.
    wersje demo) albo nagrania, które nigdy nie zostały oficjalnie opublikowane>