    From: "Artur" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakaz Palenia - gdzie szukac
    Date: Fri, 12 Apr 2002 15:57:12 +0200

    Witam,

    Proszę o pomoc, chciałbym wyeliminować grupę aktywnych palaczy z mojego
    korytarza. Znalazłem ustawe, która zabrania palenia w takich miejscach, ale
    nie wiem w jakim kodeksie i pod jakim hasłem znalezc jakie grożą za to kary
    i gdzie taki fakt zgłaszać. Czy wystarczy nagranie na kamerze jako dowod ?
    (korytarz jest w handlowcu) Chcialbym tym ludziom pokazac po prostu
    najpierw, co grozi jesli to zgłoszę, moze sami sie opamiętają, bo prośby nie
    pomagają.

    Artur.