  • 1. Data: 2004-06-26 20:46:28
    Temat: Zajęcie 100% wynagrodzenia
    Od: "Paweł P." <p...@a...pl>

    Czy Urząd Skarbowy ma prawo do zabrania 100 % moich przychodów.Jestem związany
    z pewną firmą umową franchisingu .Świadczę dla nich usługi marketingowe za
    które wystawiam fakturę.Mam również zobowiązania wobec państwa.W marcu Urząd
    Skarbowy przesłał do firmy postanowienie o zajęciu moich wierzytelności.I tak
    od czterech miesięcy mi zabiera wszystko na co się wyfakturuję.Czyli kwotę
    brutto , a obowiązek oddania należnego VAT leży już w mojej gestii i nie
    interesuje ich skąd mam na to wziąć.Napisałem podanie do naczelnika o
    rozłożenie na raty moich zaległości, niestety pani która rozpatrywała moje
    podanie stwierdziła że i tak zostanie ono potraktowane odmownie ponieważ wiszę
    im jeszcze coś za 2003 rok.Przedstawiłem również ewidencję środków trwałych ,
    owszem pani chciała sporządzić protokół ale i tak stwierdziła że będzie
    kicha.Więc zabrałem ewidencję i wyszedłem.Obecnie z braku środków na
    funkcjonowanie zostałem zmuszony do zamknięcia działalności . Wielkie dzięki
    dla Państwa.
    Co o tym sądzicie?
    Dziękuję i proszę o opinię.