    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zagraniczne akty prawne (KPC)
    Date: Wed, 12 Sep 2007 21:53:40 +0200

    W odpowiedzi na post z Sun, 09 Sep 2007 09:42:08 -0700, od Alan :

    > Macie moze pomysl skad mozna dostac teksty zagranicznych aktow
    > prawnych?? Chodzi mi o zagraniczne kodeksy postepowania cywilnego.
    > Najlepiej przetlumaczone na jezyk polski.

    hehe...
    obawiam się, ze nikt nie tłumaczy zagranicznych aktów prawnych na polski...

    swoją drogą to polskie akty prawne są na stronie Sejmu, jest kilka serwisów
    prawnych publikujących dzienniki ustaw, musze zapuścić google aby coś
    wyhaczyć...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net