eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu › Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota zwrotu
    From: "Vikku" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaginiona przesylka/list - Poczta Polska - uznanie reklamacji - mala kwota
    zwrotu
    Date: Thu, 24 Jul 2014 10:45:38 +0200

    Wyslalem jakis czas temu list polecony Poczta Polska.
    W srodku nie bylo kartki ale paczuszka (w środku fabrycznie nowy produkt).
    Warta ok. 500 pln.
    Przed nadaniem zapytałem Panią czy wysłać to jako paczka czy jako list
    polecony.
    Paczka nie była duża i Pani z okienka powiedziała, że wystarczy list
    polecony.
    W systemie śledzenia przesyłek sprawdziłem, że przesyłka nie wyszła z
    miejsca nadania.
    Paczka zaginęła.
    Złożyłem reklamację, wyceniłem paczkę na 500 pln, Poczta uznała reklamację
    ale oferuje mi zwrot tylko 153 zł (50x2,90 pln).

    I teraz mam pytanie. Czy mam szansę na zwrot 500 złotych. Albo chociaż 400
    czy 300 pln? Jak to zrobić?
    Nie wiem czemu ale mam przeczucie, że ktoś na poczcie fajnie to sobie
    skalkulował. Produkt w liscie za 500 pln, w razie zaginięcia zwrot tylko 150
    pln, ktoś jest do przodu na 350 zł.