  • 11. Data: 2007-04-26 13:35:39
    Temat: Re: Zagadka hmm
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <

    > A co ma robić?

    może nieprecyzyjnie postawioene pytanie.
    w sumie nie chodzi o to dlaczego wogóle
    tylko raczej dlaczego wybrali akurat postępowanie upominawcze

    macso

  • 12. Data: 2007-04-26 13:37:47
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "m" <

    > Ok chcesz pomocy zadajesz pytanie a potem obrażasz osoby starające sę ci
    > pomóc płonk i nie pisz dalej bo i tak nie będe widzial

    ja się nie obrażam
    i z treści mojego posta nie wynika że oczekuję pomocy,
    a nawet jeśli
    to twoje 2 wypowiedzi nie zawierają ani krzty czegoś co mogłoby świadczyć o
    chęci jej udzielenia

    macso

  • 13. Data: 2007-04-26 13:50:08
    Od: l...@p...onet.pl

    > Użytkownik "witek" <

    > może nieprecyzyjnie postawioene pytanie.
    > w sumie nie chodzi o to dlaczego wogóle
    > tylko raczej dlaczego wybrali akurat postępowanie upominawcze

    A jakie mieli wybrać? Umowa pożyczki nie kwalifikuje się do nakazowego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2007-04-26 13:50:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu macso porozsypywal nastepujace haczki:
    > może nieprecyzyjnie postawioene pytanie.
    > w sumie nie chodzi o to dlaczego wogóle
    > tylko raczej dlaczego wybrali akurat postępowanie upominawcze
    Chyba trzeba by sie ich zapytac. Grupowe wrozki wyjechaly na dlugi weekend.
    --
    badzio

  • 15. Data: 2007-04-26 13:58:04
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik <

    > A jakie mieli wybrać? Umowa pożyczki nie kwalifikuje się do nakazowego.

    ok, to rozumiem

    macso

  • 16. Data: 2007-04-26 20:29:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Menagera juz nie ma i nikt nie pamięta, że się porozumieli, a w dokumentach nic
    nie ma - ale to tylko mój domysł.

  • 17. Data: 2007-04-26 20:45:26
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    macso napisał(a):
    > tylko raczej dlaczego wybrali akurat postępowanie upominawcze

    to nie oni, a sąd wybrał

    KG