  • 1. Data: 2007-04-25 21:48:10
    Temat: wierzyciel - sad - komornik - brak poinformowania dluznika
    Od: " " <o...@g...pl>

    witam

    czy normalnym i zgodnym z prawem jest takie dzialanie
    wierzyciela/sadu/komornika ze.
    Dluznik nie otrzymuje zadnego wezwania do zaplaty ze strony wierzyciela, nie
    otrzymuje decyzji sadu o wyroku do zaplaty, nie otrzymuje wezwan komornika zas
    to co otrzymuje to koncowa informacje ze zadluzenie zostabnie potacone z
    poborow ze stosunku pracy ?

  • 2. Data: 2007-04-26 05:03:03
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    o...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > to co otrzymuje to koncowa informacje ze zadluzenie zostabnie potacone z

    prawidłowe nie jest (brak doręczenia z sądu, bo wezwań wierzyciela nie
    musi być)
    ale - nie ignorowało się przypadkiem jakiegoś awiza?
    jeśli nie, to trzeba sprawdzić w sądzie na jaki adres były wysyłane
    przesyłki

    KG

  • 3. Data: 2007-04-26 07:08:37
    Od: "czar" <c...@w...pl>

    chyba ze to alimenty to klauzula wykonalności od razu przy rozwodzie

  • 4. Data: 2007-04-26 07:47:46
    Od: " " <o...@g...pl>

    kam <x#k...@w...pl#x> napisał(a):

> [...]
    > ale - nie ignorowało się przypadkiem jakiegoś awiza?
    > jeśli nie, to trzeba sprawdzić w sądzie na jaki adres były wysyłane

    Czy awizo były to nie wiem ja niczego nie podpisywałem. Nawet jeśli były to co
    ? awizo nie jest dowodem na to że wiedziałem o przesyłce ze sądu. Gdybym
    odmówił przyjęcia i byłby gdzieś mój podpis to rozumiem.

    Kolejna sprawa czy działanie komornika również nie jest bezprawne że nie
    przesyła wezwań a otrzymałem dopiero infomrację o zajęciu wynagordzenia ze
    stosunku pracy.

    Kto jest władny by wyjaśnić tą sprawę gdzie mogę napisać zażalenie na te
    działania ? komornik i sąd to jedno kto czuwa nad prawidłowościa ich pracy ?
    Prokuratura ?

    proszę o pomoc...

  • 5. Data: 2007-04-26 16:11:13
    Od: "Jan Bialy" <k...@g...pl>

    Za malo danych bo jesli np: byla to pozyczka aktem notarialnym z rygorem
    poddania sie egzekucji w razie nie zwrocenia w terminie to nie bedzie
    zadnych powiadomien. Uplynal dawno termin zwrotu i wierzyciel wystepuje do
    sadu o nadanie klauzuli wykonalnosci aktowi notarialnemu i sad nie bedzie
    powiadamial dluznika o postepowaniu tylko przywali piekne czerwone pieczecie
    na akcie a komornik zrobi co bedzie chcial.
    Zatem za malo danych o sprawie zeby wyrokowac czy wszystko bylo o.k.
    Pozdrawiam,
    Bialy.

  • 6. Data: 2007-04-26 18:44:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0plf2$l81$1@inews.gazeta.pl
    o...@g...pl <o...@g...pl> pisze:

    > Czy awizo były to nie wiem ja niczego nie podpisywałem. Nawet jeśli były
    > to co ? awizo nie jest dowodem na to że wiedziałem o przesyłce ze sądu.
    > Gdybym odmówił przyjęcia i byłby gdzieś mój podpis to rozumiem.
    Zapomniałeś, że żyjesz w Polsce. Tu prawa nie tworzyli i nie tworzą ludzie
    fachowi i inteligentni lecz dyletanci, czasem sprzedajni, i w najlepszym
    przypadku przy wsparciu trzeciorzędnych kauzyperdów. Przy czym drugorzędnych
    jest może kilku, a pierwszorzędnych brak całkowity.
    Otóż zaawizują ci dwukrotnie po czym uznają, że pismo zostało prawidłowo
    dostarczone. Mam to przetrenowane na sobie - nie mogłem podjąć awiza w
    sprawie przed kolegium d/s wykroczeń o wykroczenie drogowe bo nie
    przebywałem dłuższy czas w miejscu zamieszkania. I wszystko odbyło się za
    moimi plecami. Dowiedziałem się o tym, jak hiena przylazła egzekwować
    grzywnę (nb. 4 razy mniejszą niż koszty egzekucji). Interweniowałem gdzie
    mogłem - bezskutecznie.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-04-26 20:05:22
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > sprawie przed kolegium d/s wykroczeń o wykroczenie drogowe bo nie
    > przebywałem dłuższy czas w miejscu zamieszkania.

    o obowiązku wskazania adresu nie pouczyli?

    KG

  • 8. Data: 2007-04-26 20:07:05
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    o...@g...pl napisał(a):
    > Czy awizo były to nie wiem ja niczego nie podpisywałem. Nawet jeśli były to co
    > ? awizo nie jest dowodem na to że wiedziałem o przesyłce ze sądu. Gdybym
    > odmówił przyjęcia i byłby gdzieś mój podpis to rozumiem.

    w zasadzie masz rację, ale jak na razie realia są takie, że życie z
    takim przekonaniem będzie Cię poro kosztować

    > Kolejna sprawa czy działanie komornika również nie jest bezprawne że nie
    > przesyła wezwań a otrzymałem dopiero infomrację o zajęciu wynagordzenia ze
    > stosunku pracy.

    wiesz że masz dług?
    to ile razy chciałbyś zostać wezwany do zapłaty?

    KG

  • 9. Data: 2007-04-26 20:44:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0r0la$990$1@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>
    pisze:

    > o obowiązku wskazania adresu nie pouczyli?
    Zaczynania zdania od wielkiej litery nie uczyli?
    Ad rem: nie ma obowiązku informowania kogokolwiek o odbywaniu podróży.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-04-26 20:51:54
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte napisał(a):
    > Ad rem: nie ma obowiązku informowania kogokolwiek o odbywaniu podróży.

    czasem jest

    KG