  • 11. Data: 2011-05-04 10:16:43
    Temat: Re: Żądania Kazika Staszewskiego
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-04 12:12, Olgierd pisze:

    > To jest oczywiście pogląd nawet racjonalny (można z tym dyskutować, ale
    > zasadniczo "podmiot liryczny" strony może mieć takie zdanie).
    >
    > Pisanie tego przez kancelarię racjonalne nie jest.

    Ale wysoce dochodowe :)
    A wiadomo o co chodzi, jak nie wiadomo o co chodzi.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2011-05-04 10:20:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 May 2011 12:15:25 +0200, Ariusz napisał(a):

    > A nawet
    > jakby grajek chciał grać za darmo to i tak organizator musi odprowadzić
    > do ZAIKSU odpowiednią kwotę, która potem trafi (odpowiednio okrojona)
    > też do tego grajka.

    Nienie, ZAIKS nie ma nic do koncertów. A jeśli grajek zdecydował się
    rozpowszechnić swoje utwory, to OZZ też nic do tego (tak, wiem, że były z
    tym problemy).

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2011-05-04 10:35:42
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 12:20, Olgierd pisze:

    > Nienie, ZAIKS nie ma nic do koncertów. A jeśli grajek zdecydował się
    > rozpowszechnić swoje utwory, to OZZ też nic do tego (tak, wiem, że były z
    > tym problemy).

    Mogę się mylić, o ile jest różnica pomiędzy graniem w klubie podczas
    imprezy, a typowym koncertem.

    Jeszcze kilka lat temu za klubowe granie trzeba było płacić do ZAIKSU

    Ariusz

  • 14. Data: 2011-05-04 10:39:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > Nienie, ZAIKS nie ma nic do koncertów.

    ????
    a to ciekawe, bo z moich informacji wynika, że organizatorzy opłacają
    zaiks'y, a w przypadku koncertów charytatywnych zaiks w swojej wielkiej
    łaskawości może zwolnić organizatorów z takiej opłaty

  • 15. Data: 2011-05-04 10:51:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 09:18:03 +0200, Konrad napisał(a):

    > Taki był dopisek na płycie KNŻ "Las Maquinas De La Muerte"
    >
    > "Bez tej płyty z głodu nie umrzesz. Jeśli tak bardzo kochasz naszą muzykę,
    > że musisz ją kupić od tego, który nam ją ukradł - to wybacz, ale nie chcemy
    > byś jej słuchał. Kto kupuje płyty od złodzieja jest kutasem i niech
    > spierdala - po dwakroć!"
    >
    > Jak widać jego stosunek do praw autorskich jest dosyć wyrazisty ;)

    Ale wtedy pewnie chodziło o pirackie płyty ze Stadionu, na których
    zarabiali "ruscy". Teraz się już nie kupuje, tylko "dzieli ze znajomymi" za
    free.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2011-05-04 12:01:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 May 2011 13:02:29 +0100, januszek napisał(a):

    > Ok, ale w takim razie po co taka informacja:
    >
    > http://www.wosp.org.pl/fundacja/
    aktualnoscifundacja/7410_oplaty_zaiks_na_xix_finale_
    wolp.html

    Hmm a tu nie chodzi o jakieś kowery?

  • 17. Data: 2011-05-04 12:02:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisa?(a):

    > Nienie, ZAIKS nie ma nic do koncertów.

    Ok, ale w takim razie po co taka informacja:

    http://www.wosp.org.pl/fundacja/aktualnoscifundacja/
    7410_oplaty_zaiks_na_xix_finale_wolp.html

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 18. Data: 2011-05-04 12:07:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 May 2011 12:01:38 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Hmm a tu nie chodzi o jakieś kowery?

    OK, biega o różnych współtwórców (kompozytorów, tekściarzy). No i ew.
    kowery ;-)

    Ale nie o twórców :)

  • 19. Data: 2011-05-04 12:19:26
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-04 10:36, Marzena pisze:

    > Ale czy to na pewno o ochronę praw autorskich chodzi?

    Wybacz - nie wgłębiając się w niuanse Twojego posta i nie polemizując z
    Tobą pozwolę sobie zauważyć, że świat staje na głowie.

    Jakaś-tam lejdigaga ma dochody wielokroć większe, niż np 50 lat temu
    wynalazca tranzystora. E.Presley 50 lat temu - też.
    A porównajcie sobie ich wkład w dorobek cywilizacji. Ręce opadają.

    Cóż - motłoch rządzi, bo jest go więcej. Motłoch ustala reguły, ustala
    "prawo".
    Idę się napić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-05-04 21:24:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czasami kompromitacja to forma reklamy

    chyba każdy pamięta filmik jak to microsoft
    publiczną prezentację nowego systemu ktory się zwiesil