  • 11. Data: 2012-05-21 12:56:46
    Temat: Re: Zachowek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 May 2012, Krzysztof wrote:

    > PYTANKO:
    > to tylko od siostry zależy do kogo się zwróci, a ten musi dać? Nie ma
    > obowiązku jakiejś solidarności, którą Sądy by zastosował.

    To jest własnie solidarnosc.
    Idziesz do kogokolwiek i on ma dać.
    Ty pytasz, czy nie ma jakiejs "sprawiedliwosci materialnej" :)
    Odpowiadam: nie wiem.

    Na tzw. "zdrowy rozum" powinna istnieć, wynikać z innych przepisów,
    ale nie mam pomysłu (przynajmniej "od ręki") co by tu mogło mieć
    zastosowanie.

    Do pozostałych pytań też się nie wtykam :)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-05-21 18:29:11
    Od: "Krzysztof " <b...@g...pl>

> [...]
    > ale nie mam pomysłu (przynajmniej "od ręki") co by tu mogło mieć
    > zastosowanie.
    >
    > Do pozostałych pytań też się nie wtykam :)

    OK, nie mam już więcej pytań.
    Dzięki za uświadomienie w intrersujących mnie kwestiach.
    Myśle że to juz wszystko.
    Pozdrawiam
    Krzysztof