    From: "asxc" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Za stłuczkę do sadu
    Date: 18 Sep 2005 15:29:23 +0200

    Za stłuczkę do sadu
    W ostatnich tygodniach miałem małą kolizje drogową z mojej winy.
    Prowadziłem skuter na lewym pasie zmieniając pas ruchu na
    Środkowy w celu skrętu w prawo na pobliskim skrzyżowaniu
    Wyprzedził mnie niemiecki samochód poczym przed pasami zahamował gwałtownie
    czego ja się nie spodziewałem i
    Zatrzymałem mu się na zderzaku robiąc przy tym niewielkią ryske. Po trudnej
    rozmowie z właścicielem auta który był niemcem przyjechała policja miałem
    nadzieje ze wypisza mi tylko mandat ale policjant oznajmił ze jeżeli nie mam
    ukończonego 17 roku życia nie może mi wypisać mandatu tylko podaje sprawę do
    sądu rodzinnego. A że nie miałem tak że żadnego dokumentu który upoważnia mnie
    to kierowania pojazdem tego typu sprawa skomplikowała się bardziej. Za szkody
    wyrządzone musiał jednak ktoś zapłacić wiec koszt tej naprawy został potrącony z
    ubezpieczenia właściciela skutera który jechał ze mną jako pasażer.

    Radek