  • 51. Data: 2023-04-15 20:00:14
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Udziałem w takiej grze też jest przestępstwem - nie tylko organizacja.
    > art. 109 kks.

    Więc załóżmy się o marchewkę. Jak przegrasz to wysyłasz mi talon na
    jedną marchewkę a kto chce z grupy drze z ciebie łacha i vice versa:P To
    jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2023-04-15 20:33:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-15 o 20:00, Shrek pisze:

    > Więc załóżmy się o marchewkę. Jak przegrasz to wysyłasz mi talon na
    > jedną marchewkę a kto chce z grupy drze z ciebie łacha i vice versa:P To
    > jak?

    Daj spokój. Do tego nie jest potrzebna marchewka.

  • 53. Data: 2023-04-15 21:04:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 20:33, cef pisze:

    > Daj spokój. Do tego nie jest potrzebna marchewka.

    Jakiś symbol by się jednak przydał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2023-04-16 10:47:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 20:00, Shrek pisze:

    > Więc załóżmy się o marchewkę. Jak przegrasz to wysyłasz mi talon na
    > jedną marchewkę a kto chce z grupy drze z ciebie łacha i vice versa:P To
    > jak?

    O tym, że gra jest hazardowa nie świadczy wygrana pieniężna. Nagroda
    rzeczowa też jest nagrodą.
    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2023-04-16 14:45:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O tym, że gra jest hazardowa nie świadczy wygrana pieniężna. Nagroda
    > rzeczowa też jest nagrodą.

    W takim razie załóżmy się o twoją wiarygodność. Żeby nas skazać
    oskarżyciel będzie musiał przeprowadzić dowód że ma ona wartość, więc
    tak czy inaczej w razie pozwu wygrwasz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2023-04-16 20:38:28
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Rozumiem, ale Ty zrozum, że postępowanie opiera sie o dowody, a nie
    > "przesłanki".

    > Być może, ale może ktoś jest złośliwy i podobnie jak ja uważa, że
    > dziennikarze powinni bardziej profesjonalnie podchodzić do swojego
    > działania.

    > Hazard jest przestępstwem.

    Nie jest. Ani organizacja ani uczestnictwo nie jest przestępstwem. Są to
    kwestie uregulowane w polskim prawie, organizator musi posiadać stosowną
    licencję, a uczestnik uczestniczyć tylko u licencjonowanych. Masz jakieś
    dowody lub przesłanki że Shrek licencji nie posiada? ;)

    PD

  • 57. Data: 2023-04-16 20:47:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.04.2023 o 20:38, PD pisze:
> [...]
    > licencję, a uczestnik uczestniczyć tylko u licencjonowanych. Masz jakieś
    > dowody lub przesłanki że Shrek licencji nie posiada? ?

    Licencję mogą dostać tylko spółki akcyjne, zaś te w korespondencji muszą
    umieszczać odpowiednie informacje. Zatem pozwala mi to sądzić, że jej
    nie ma.

    Natomiast niespecjalnie zrozumiałeś ideę moich podpowiedzi. Można się
    zakładać o coś, jak to jest jakaś wiedza. W tym wypadku to po prostu
    losowe, czy on tam pracuje, czy nie, bowiem dziennikarze swój wniosek
    wywodzą z tego, ze nie wiedzą i nikt im nie chce powiedzieć. No tobie
    napisali bzdurę i czekają kto i jak to zdementuje.
    --
    Robert Tomasik

  • 58. Data: 2023-04-16 21:07:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Natomiast niespecjalnie zrozumiałeś ideę moich podpowiedzi. Można się
    > zakładać o coś, jak to jest jakaś wiedza.

    Poważenie. Wydawało mi się wręcz przeciwnie:P

    > W tym wypadku to po prostu
    > losowe, czy on tam pracuje, czy nie,

    Poważnie? Oczywiście że nie pracuje bo leży na ojomie. Jest zatrudniony:P

    > bowiem dziennikarze swój wniosek
    > wywodzą z tego, ze nie wiedzą i nikt im nie chce powiedzieć.

    I ty prowadzisz jakieś sprawy? Przecież oczywiste jest że:

    - jak nie jest zatrudniony to powiedzą że nie jest zatrudniony
    - jak jest to powiedzą że nie powiedzą.

    Ty naprawdę ciężko pracujesz nad udowodnieniem że dowcipy o milicjantach
    nie są dupy wzięte.

    To jak - założymy się o wartość niematerialną którą jest twoja wiarygodność?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2023-04-16 21:15:15
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Licencję mogą dostać tylko spółki akcyjne, zaś te w korespondencji muszą
    > umieszczać odpowiednie informacje. Zatem pozwala mi to sądzić, że jej
    > nie ma.

    Może Shrek to Shrek S.A. no bo przecież nikt nie ma trak na imię poza
    pewną mityczną postacią ;)

> [...]
    > wywodzą z tego, ze nie wiedzą i nikt im nie chce powiedzieć. No tobie
    > napisali bzdurę i czekają kto i jak to zdementuje.

    Ale tu nie ma elementu losowości. Spieracie się o zdarzenie które już
    wystąpiło, tylko wyniku nie znacie. Jeden konkretny wynik ma
    prawdopodobieństwo równe 1 drugi 0. To nie jest tak, że "W tym wypadku
    to po prostu losowe, czy on tam pracuje, czy nie" bo fakt który już
    wystąpił nie może być losowy. Jak w zeszłym roku dostałeś premię, a my
    wylosujemy, że nie dostałeś - to Ci od tego kasa nie zniknie (lub to co
    za nią kupiłeś)

    PD

  • 60. Data: 2023-04-16 21:34:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2023 o 21:15, PD pisze:

    > Może Shrek to Shrek S.A. no bo przecież nikt nie ma trak na imię poza
    > pewną mityczną  postacią ;)

    Wypraszam sobie. Mityczne to są te bajkowe popierdoleńce, co się zalęgły
    na moim bagnie. Za mnie może poświadzczyć osio^H^H^Hszturjerzy. Chyba że
    akurat będzie na bani:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!