    From: "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZAKŁÓCANIE CISZY NOCNEJ W OBRĘBIE MIESZKANIA
    Date: Fri, 23 Nov 2007 18:38:36 +0000 (UTC)

    Witam,
    czy zasadne według was byłoby wezwanie policji do mieszkania, w którym
    notorycznie zakłócana jest cisza nocna, ale przejawiająca się swoja
    uciążliwością tylko moja osobę, wiec nie mam żadnych świadków?

    zakłócanie ciszy utrudnianej, a ostatnio uniemożliwiającej mi normalny sen
    ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mogę zasnąć, a jeśli już zasnę to śpię
    nie dłużej niż 3 godziny (!!!) polega na świeceniu światła przez cala noc, w
    przedpokoju, kuchni i łazience. Drzwi od mojego pokoju maja szklana szybę,
    wiec w żaden sposób nie mogę się ochronić od świecenia mi prosto na twarz.
    Kolejnym przykładem mogą być: chodzenie w butach na obcasach zazwyczaj do 3, 4
    nad ranem (wstaję o 5 rano !!!), szuranie, szeleszczenie papierami,
    reklamówkami, uderzenia naczyniem o naczynie, głośne opuszczanie deski
    sedesowej, głośne zamykanie drzwi od łazienki podczas wchodzenia, wychodzenia,
    czasem głośne jak na odległość od mojego łóżka (~1-1,5 m) rozmowy telefoniczne
    wykonywane w przedpokoju lub otwartej łazience.
    Wielokrotnie próbowałem rozmawiać o tym problemie z osobą w ten sposób
    postępującą, ale moje prośby na nic się zdały. poinformowałem także o
    odpowiedzialności karnej za tego typu występki, ale także nie odniosły one
    zamierzone skutku.

    Mam kilka pytań:

    1) Jak policja powinna interweniować na miejscu?
    2)Co jeśli osoba, z którą mieszkam po dowiedzeniu się o wezwaniu policji
    zaniecha swoich praktyk, schowa swoje zabawki i pójdzie grzecznie spać lub też
    wszystkiego się wyprze?
    3)Czy dowód w podstacji nagrania wideo/audio tej sytuacji będzie
    wystarczającym dowodem dla policji/sądu?
    4)Czy wezwanie za wezwanie policji będę w jakichś sposób materialnie obciążony?

    5)
    Jeśli interwencja policji nic nie zdziała na dłuższą metę to jakie kroki
    najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwiązać ten toksyczny
    problem?

    Pozdrawiam.