  • 11. Data: 2007-11-23 21:48:53
    Temat: Re: ZAKŁÓCANIE CISZY NOCNEJ W OBRĘBIE MIESZKANIA
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, tabaher1111 <t...@g...pl>!

    > gdybym miał taką możliwość to szkoda byłoby mi czasu na pisanie tych postów :P

    A nie możesz po prostu zmienić mieszkania i wynająć pokoju gdzie indziej?

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 12. Data: 2007-11-23 22:01:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fi76nc$d7g$1@inews.gazeta.pl tabaher1111
    <t...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Jeśli interwencja policji nic nie zdziała na dłuższą metę to jakie kroki
    > najlepiej poczynić, aby na drodze prawnej skutecznie rozwiązać ten
    > toksyczny problem?
    Koc lub inna szmata na szybę w drzwiach, stopery do uszu i włączyć (niezbyt
    głośno) radio (może być np. maryja)
    Albo wynająć inne lokum.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-11-23 23:24:11
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Nie możesz z żoną po prostu pogadać, tylko wywlekasz rodzinne brudy na forum
    publiczne? :-D

    --
    igoR

  • 14. Data: 2007-11-24 07:55:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    tabaher1111 napisał(a):
> [...]
    > nad ranem (wstaję o 5 rano !!!), szuranie, szeleszczenie papierami,
    > reklamówkami, uderzenia naczyniem o naczynie, głośne opuszczanie deski
    > sedesowej, głośne zamykanie drzwi od łazienki podczas wchodzenia, wychodzenia,
    > czasem głośne jak na odległość od mojego łóżka (~1-1,5 m) rozmowy telefoniczne
    > wykonywane w przedpokoju lub otwartej łazience.
    > Wielokrotnie próbowałem rozmawiać o tym problemie z osobą w ten sposób
    > postępującą, ale moje prośby na nic się zdały. poinformowałem także o
    > odpowiedzialności karnej za tego typu występki, ale także nie odniosły one

    jezlei udowodnisz ze to zapalenie swiatla ma charakter wybryku majacy na
    cleu dokuczenie twojej osobie to da rade cos zrobic

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 15. Data: 2007-11-24 10:51:24
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tabaher1111" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Wolnoć Tomku w swoim domku-zeby odpowiedzieć na Twoje pytania trzeba znać
    szczególy...
    Najprosciej wyprowadzic sie do innego mieszkania...
    Dalczego nie mozesz tego zrobić? Jesteś ubezwłasnowolniony? Nawet jak nie
    masz pieniedzy to są schroniska,przytuliska itp. No chyba ze to Twoje
    mieszkanie.
    Ale raczej chodzenie w nocy po mieszkaniu właczanie swiatła czy rozmowy
    przez telefon nie sa karalne.
    i policji nic do tego.Chyba ze ktoś w nocy właczy głosniki na full.
    zawsze mozna w pokoju postawić scianki gips karton w wełna mineralna w
    srodku i drzwi dzwiękoszczelne. ale ze jakos nie wpadłeś na to aby zasłonić
    szybę jakąś szmatą czy kartonem to nnie sąszę abyś naprawdę chciał rozwiazać
    problem. Ty chcesz zmusić kogoś do prowadzenia trybu życia wg Twoich
    wymagań.zy myślisz ze Policja przyjszie i powie Pani ma kłaść się spać o 21,
    nie korzystać w nocy z łazienki, absolutnie nie rozmawiać przez telefon i
    nie wolno Pani ubierać szpilek.Policja 3 razy w nocy bedzie przychodzić i
    spwawdzać co pani ma na nogach ....