  • 1. Data: 2003-10-12 15:31:35
    Temat: wypadek bez prawka
    Od: wojtek<d...@i...pl>

    co mi grozi w sądzie za spowodowanie wypadku z mojej winy nie mając
    prawka.Tylko ja byłem poszkodowany odwieziono mnie do szpitala i
    poskładano a temu drugiemu w którego walnąłem nic się nie stało.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-12 18:06:29
    Temat: Odp: wypadek bez prawka
    Od: "try" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik wojtek <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmbs4n$suq$...@a...news.tpi.pl...
    > co mi grozi w sądzie za spowodowanie wypadku z mojej winy nie mając
    > prawka.Tylko ja byłem poszkodowany odwieziono mnie do szpitala i
    > poskładano a temu drugiemu w którego walnąłem nic się nie stało.

    Sprecyzuj: Zapomniłeś tylko dokumentu, czy też, nie daj Boże,
    prowadziłeś bez uprawnień ?

  • 3. Data: 2003-10-13 15:51:10
    Temat: Re: wypadek bez prawka
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    > prawka.Tylko ja byłem poszkodowany odwieziono mnie do szpitala i
    > poskładano a temu drugiemu w którego walnąłem nic się nie stało.

    Kolizja (gdy nikt oprócz ciebie nie odniósł obrażeń naruszających
    sprawność narządów ciała na okres powyżej 7 dni) = wykroczenie =
    prawdopodobnie kara grzywny
    Jazda bez prawa jazdy zarówno w ogóle bez uprawnień jak i bez
    posiadania dokumentów przy sobie to też wykroczenia i też pewnie
    można się spodziewać kary grzywny
    Gorzej jeśli jechałeś bez prawka bo miałeś je zabrane (sąd orzekł Ci
    wcześniej zakaz prowadzenia pojazdów) bo jazda "na zakazie" to
    przestępstwo (art. 244 k.k.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-10-14 08:07:43
    Temat: Re: wypadek bez prawka (dodatkowe)
    Od: "walec" <w...@p...onet.pl>

    "Dredd" <...@...pl> wrote in message news:bmehld$db1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]

    > Gorzej jeśli jechałeś bez prawka bo miałeś je zabrane (sąd orzekł Ci
    > wcześniej zakaz prowadzenia pojazdów) bo jazda "na zakazie" to
    > przestępstwo (art. 244 k.k.)

    A jeśli prawko zabrali policjanci za punkty?
    i w pokwitowaniu jest napisane że zatrzymano na wniosek Komendy Policji
    W.R.D.
    (czyli nie sąd)
    jesli dobrze zrozumiałem przepisy to to jest wykroczenie za 200 pln i 0
    punktów...
    czy tak? czy moze jakiś grodzki też mi wpadnie... :-)

    pozdr,

    walec