  • 21. Data: 2008-07-17 22:08:45
    Temat: Re: Z torba na zakupy.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > A jacy mają być zieloni, różowi?? Mi się też wydaje, że raczej czarni, czy
    > też brązowi.

    Też jesteś rasistą.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 22. Data: 2008-07-18 06:06:51
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent Johnson nadaje:

    > jeśli będzie definicja legalna "czarnych".

    A która jest nielegalna?

    > Naprawdę to było głupie pytanie ...

    Nie musisz go przebijać odpowiedzią

  • 23. Data: 2008-07-18 06:55:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Boroń pisze:

    > A która jest nielegalna?

    Jak nie znasz podstawowych pojęć z zakresu prawa, to po co się odzywasz ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 24. Data: 2008-07-18 08:37:48
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 17 Jul 2008 16:36:22 +0200, Tristan napisał(a):

    > ale nazywanie ich tak w polsce zakrawa już na chorobię.

    dlatego, w kontekscie rozmawiania o rasach, zawsze uzywam, okreslen: biali,
    czarni, zolci, absolutnie bez pejoratywnego zabarwienia. Uwazam, ze to
    najbardziej grzeczne i nie wydumane na sile jakas poprawnoscia polityczna

    --
    marcin

  • 25. Data: 2008-07-18 08:39:46
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia 17 Jul 2008 16:43:16 +0200, januszek napisał(a):

    > Mają.

    a jakie prawo by kazac z niego korzystac innym ludziom?

    --
    marcin

  • 26. Data: 2008-07-18 09:45:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 10:37
    (autor zly
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@p...fixed>):

    > dlatego, w kontekscie rozmawiania o rasach, zawsze uzywam, okreslen:
    > biali, czarni, zolci, absolutnie bez pejoratywnego zabarwienia. Uwazam, ze
    > najbardziej grzeczne i nie wydumane na sile jakas poprawnoscia polityczna

    Niestety ten kraj jest chory. Ostatnio na jakimś forumie pisałem o miejscu
    dla kalek, to mnie chciano zabić. Bo podobno nie mówi się kaleka czy
    inwalida, ale sprawny inaczej. Bo słowo inwalida kalekę obraża.

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2008-07-18 10:04:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > Niestety ten kraj jest chory. Ostatnio na jakimś forumie pisałem o miejscu
    > dla kalek, to mnie chciano zabić. Bo podobno nie mówi się kaleka czy
    > inwalida, ale sprawny inaczej. Bo słowo inwalida kalekę obraża.

    No bo widzisz, zderzyles sie komunikacyjnie z 'umyslowo sprawnymi inaczej'.
    Dorasta kolejne po zetempowcach pokolenie, ktoremu sie wydaje, ze jak
    cos nazwie ladniej, to rzecz ulegnie zmianie. W latach piecdziesiatych
    'kolektywizacja' tez wygladala ladniej niz 'rabunek', a 'punkty za pochodzenie'
    lepiej niz 'dyskryminacja'. Orwell sie klania...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2008-07-18 10:47:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > a jakie prawo by kazac z niego korzystac innym ludziom?

    Żadnego.

    j.