  • 1. Data: 2008-07-17 09:58:55
    Temat: Aplikacja Radcowska - jak to teraz jest?
    Od: "MW" <a...@W...gazeta.pl>

    Jak to teraz jest ze zdawaniem na Aplikacja Radcowska, google zwraca pelno
    informacji ale nie wiem czy aktualne czy nie?

    Pracuje w zawodzie (prawnik w firmie 6 lat) no i teraz jakos chce zdawac na
    Aplikacje Radcowska - co musze zrobic po kolei?

    A jakies FORUM dla zdajacych polecicie?

    Jakies pytania, ksiazki - online dostepne?

    --
    aha pytam w I osobie ale tak naprawde to informacja mi potrzebna dla
    znajomego... wiec sorry jak sie niefachowosc...

  • 2. Data: 2008-07-17 10:36:25
    Temat: Re: Aplikacja Radcowska - jak to teraz jest?
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    MW pisze:
> [...]
    > Aplikacje Radcowska - co musze zrobic po kolei?
    >
    > A jakies FORUM dla zdajacych polecicie?
    >
    > Jakies pytania, ksiazki - online dostepne?

    Zacznij od telefonu do OIRP, w której chcesz robić aplikację. Termin
    składania dokumentów już biegnie.

  • 3. Data: 2008-07-17 10:40:51
    Od: Heming <n...@n...pl>

    MW pisze:
> [...]
    > Aplikacje Radcowska - co musze zrobic po kolei?
    >
    > A jakies FORUM dla zdajacych polecicie?
    >
    > Jakies pytania, ksiazki - online dostepne?

    Oj, lenia ma kolega. Na pewno na ms.gov.pl kolega niezajrzał.

  • 4. Data: 2008-07-17 10:51:31
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Heming" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Oj, lenia ma kolega. Na pewno na ms.gov.pl kolega niezajrzał.

    Lenia?
    Co to wogóle za prawnik i przyszły radca, który nie jest w stanie
    samodzielnie zdobyć tak prostych informacji?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 5. Data: 2008-07-17 10:55:35
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    > Lenia?
    > Co to wogóle za prawnik i przyszły radca, który nie jest w stanie
    > samodzielnie zdobyć tak prostych informacji?

    dokładnie:) chyba w tej swojej pracy jesteś ekspertem od kserowania i
    parzenia kawy ;p
    na stronie ministerstwa są informacje
    pzdr
    mk

  • 6. Data: 2008-07-17 11:44:47
    Od: "WM" <a...@N...gazeta.pl>

    > Lenia?
    > Co to wogóle za prawnik i przyszły radca, który nie jest w stanie
    > samodzielnie zdobyć tak prostych informacji?

    Lepszy niz inni ktorych spotkalem..zwlasza po UW - problemy w poruszaniu sie
    po internecie i z jezykami obcymi...

    a inna sprawa, ze WEB 2.0 jakiegos sensownego na ten temat nie widzialem...