  • 1. Data: 2008-07-17 12:08:19
    Temat: Z torba na zakupy.
    Od: Chris <k...@g...com>

    Witam

    Przydarzyla mi sie kiedys taka historia. Wchodze do sklepu ( do
    reala ) z torba na ramieniu,
    taka nieduza, mieszcza sie w niej papiery w formacie A4. Zatrzymal
    mnie ochroniaz
    i grzecznie poprosil abym zostawil torbe w schowku. Jako ze nie mailem
    ochoty ani czasu
    na klutnie, wrzucilem torbe do samochodu i poszedlem na zakupy.
    Kilka dni pozniej, podobna historia, tym razem trafilo na kolesia z
    plecakiem.
    Koles byl bardziej uparty ode mnie , stwierdzil ze nie zostawi
    plecaka. Ochroniaz
    probowal okleic mu ten plecak jakimis naklejkami, koles sie nie
    zgodzil.
    Ochroniaz straszyl policja itp. Nie wiem jak sie sprawa skonczyla, nie
    wiem
    wszedl wkoncu do sklepu czy nie.
    No i mam w zwiazu z tym pytanie.
    Czy ochroniaz ma prawo nie wpuscic mnie do sklepu z torba, plecakiem,
    aparatem foto. itp.
    Wiem ze nie moze zadac ode mnie pozostawienia tego gdziekolwiek,
    jednak
    sklep jako taki to jest teren prywatny a wiec czy moze mi w oparciu o
    swoje widzimisie
    odmowic wstepu ?
    Niby drobna sprawa, jednak istotna. Czesto mam przy sobie rzeczy
    ktore
    boje sie zostawic w samochodzie a tymbardziej w depozycie.

    Pozdrawiam, Chris.

  • 2. Data: 2008-07-17 12:10:35
    Temat: Re: Z torba na zakupy.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Chris pisze:

    > sklep jako taki to jest teren prywatny a wiec czy moze mi w oparciu o
    > swoje widzimisie
    > odmowic wstepu ?

    może odmówić tylko nie na podstawie "widzimisię" tylko na podstawie
    regulaminu sklepu.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-07-17 12:27:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zly pisze:

    > jezeli w regulaminie bedzie punkt: 'czarnych nie wpuszczamy' to tez?

    jeśli będzie definicja legalna "czarnych". Naprawdę to było głupie
    pytanie ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 4. Data: 2008-07-17 12:28:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zly napisał(a):

    > jezeli w regulaminie bedzie punkt: 'czarnych nie wpuszczamy' to tez?

    A jak będzie "pijanych nie obsługujemy" to co?

    j.

  • 5. Data: 2008-07-17 12:28:47
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 17 Jul 2008 14:10:35 +0200, Johnson napisał(a):

    > może odmówić tylko nie na podstawie "widzimisię" tylko na podstawie
    > regulaminu sklepu.

    jezeli w regulaminie bedzie punkt: 'czarnych nie wpuszczamy' to tez?
    --
    marcin

  • 6. Data: 2008-07-17 12:47:44
    Od: Chris <k...@g...com>

    On 17 Lip, 14:08, Chris <k...@g...com> wrote:

    Sorki za zadane pytanie. Wlasnie znalaslem na grupie watek
    ( ponad 500 postow ) na ten temat.
    Bez urazy ale widze ze gdybym zadal pytanie na grupie
    pl.rec.przekupki dostalbym rownie jednoznaczna odpowiedz.

    Pozdrawiam wszystkich a szczegolnie tych ktorzy
    nie pisza tylko po to by bic piane.

    Chris.

  • 7. Data: 2008-07-17 12:50:27
    Od: Chris <k...@g...com>

    On 17 Lip, 14:47, Chris <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > pl.rec.przekupki dostalbym rownie jednoznaczna odpowiedz.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich a szczegolnie tych ktorzy

    Jeszcze jedno.
    Popytam prawnika z urzedu ochrony oraw konsumenta
    ( czy jak to sie tam teraz nazywa ) i dam znac na grupie jak
    oni to widza.

  • 8. Data: 2008-07-17 12:59:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-17 14:10 Johnson napisał/a:

    > może odmówić tylko nie na podstawie "widzimisię" tylko na podstawie
    > regulaminu sklepu.

    Regulamin to jest taki co się podoba ochroniarzowi a co nie.
    Czy to jego kolega coś wynosi ze sklepu czy nie. Jak jego kolega to
    nawet nie zareaguje na wyjącą bramkę.

    --
    animka

  • 9. Data: 2008-07-17 13:00:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-17 14:28 januszek napisał/a:

    > A jak będzie "pijanych nie obsługujemy" to co?

    Pijanych się goni.

    --
    animka

  • 10. Data: 2008-07-17 13:16:34
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia 17 Jul 2008 14:28:19 +0200, januszek napisał(a):

    > A jak będzie "pijanych nie obsługujemy" to co?

    maja alkomat?

    --
    marcin