    From: Chris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Z torba na zakupy.
    Date: Thu, 17 Jul 2008 05:08:19 -0700 (PDT)

    Witam

    Przydarzyla mi sie kiedys taka historia. Wchodze do sklepu ( do
    reala ) z torba na ramieniu,
    taka nieduza, mieszcza sie w niej papiery w formacie A4. Zatrzymal
    mnie ochroniaz
    i grzecznie poprosil abym zostawil torbe w schowku. Jako ze nie mailem
    ochoty ani czasu
    na klutnie, wrzucilem torbe do samochodu i poszedlem na zakupy.
    Kilka dni pozniej, podobna historia, tym razem trafilo na kolesia z
    plecakiem.
    Koles byl bardziej uparty ode mnie , stwierdzil ze nie zostawi
    plecaka. Ochroniaz
    probowal okleic mu ten plecak jakimis naklejkami, koles sie nie
    zgodzil.
    Ochroniaz straszyl policja itp. Nie wiem jak sie sprawa skonczyla, nie
    wiem
    wszedl wkoncu do sklepu czy nie.
    No i mam w zwiazu z tym pytanie.
    Czy ochroniaz ma prawo nie wpuscic mnie do sklepu z torba, plecakiem,
    aparatem foto. itp.
    Wiem ze nie moze zadac ode mnie pozostawienia tego gdziekolwiek,
    jednak
    sklep jako taki to jest teren prywatny a wiec czy moze mi w oparciu o
    swoje widzimisie
    odmowic wstepu ?
    Niby drobna sprawa, jednak istotna. Czesto mam przy sobie rzeczy
    ktore
    boje sie zostawic w samochodzie a tymbardziej w depozycie.

    Pozdrawiam, Chris.