  • 1. Data: 2018-06-13 21:26:24
    Temat: Sprawa Komendy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Robi sie ciekawie

    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Sprawa-Tomasza
    -Komendy.-Dorota-P.-poszukiwana-przez-policje

    "Kobieta, która mieszkała obok babci Tomasza Komendy, zeznała w
    listopadzie 1999 roku, że mężczyzna z portretu pamięciowego to właśnie
    wnuk jej sąsiadki.
    [...]
    Gdy usłyszałam w sądzie, że będą odczytane zeznania jakiejś Doroty,
    to -- chociaż zmieniła nazwisko -- wiedziałam, że to ona
    [...]
    Aktualnie nie jest znane miejsce pobytu Doroty P. Szuka jej policja i
    prokuratura. Śledczy chcą jej zadać kilka ważnych pytań.
    "

    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Dorota-P.-nie-
    zyje.-Zmarl-kluczowy-swiadek-ws.-Tomasza-Komendy

    ,,Fakt" ustalił, że w sobotę w jednym ze wrocławskich szpitali zmarła w
    tajemniczych okolicznościach Dorota P.

    Prokurator Tomasz Szczepanek z łódzkiej prokuratury, która prowadzi
    śledztwo ws. niesłusznego skazania Komendy, powiedział w rozmowie z
    reporterem Radia ZET, że śmierć kobiety nie powinna utrudnić toku
    śledztwa. Jak dodał, Dorota P. nie była przesłuchiwana w tym
    śledztwie. Z kolei były minister sprawiedliwości Zbigniew Ćwiąkalski
    przyznaje, że informacja o śmierci Doroty P. go zaskoczyła.
    Prokuratura dysonuje zeznaniami kobiety z innych postępowań."

    Sama smierc w takim momencie juz budzi podejrzenia, ale co to za
    zamieszanie z tymi zeznaniami ?

    Jako osoba, ktora rozpoznala z portretu pamieciowego z TV to chyba nie
    powinna skladac zeznan, bo i o czym ?

    Przypadkowa zbieznosc imion ?

    J.

  • 2. Data: 2018-06-14 02:45:06
    Temat: Re: Sprawa Komendy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > ,,Fakt" ustalił, że w sobotę w jednym ze wrocławskich szpitali zmarła w
    > tajemniczych okolicznościach Dorota P.
    [..]
    > Jako osoba, ktora rozpoznala z portretu pamieciowego z TV to chyba nie
    > powinna skladac zeznan, bo i o czym ?

    Mi to od poczatku śmierdziało m.in. z powodu, że ona udzielała się na
    jakiś imprezach z ludźmi z CBA (?). Chęć zemsty połączona z głupotą to
    silny czynnik, ale też chęć wspomożenia czyjejś kariery w oczekiwaniu
    przyszłych korzyści, może być dobrym motywem.
    Nie zdziwiłbym się, gdyby na wiadomej imprezie palnęła, ze zna kogoś
    podobnego, a ktoś z CBA to podchwycił i zaczął przekonywać do zeznań.

    Z tym, że powyższe nadal zabronione nie jest, ale cała konstrukcja
    (spisek), mająca na celu wrobienie kogoś, pewnie juz tak. O ile miało to
    miejśce. Baba mogła znać tego jakieś szczegóły.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-06-14 08:43:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-13 o 21:26, J.F. pisze:
    > ,,Fakt" ustalił, że w sobotę w jednym ze wrocławskich szpitali zmarła w
    > tajemniczych okolicznościach Dorota P.

    A napisali gdziekolwiek co to są "tajemnicze okoliczności", dlaczego w
    ogóle była w szpitalu itd?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-06-14 10:28:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-06-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    >Nie zdziwiłbym się, gdyby na wiadomej imprezie palnęła, ze zna kogoś
    >podobnego, a ktoś z CBA to podchwycił i zaczął przekonywać do zeznań.

    CBA ? CBA w ogole bylo ~20 lat temu ?
    Nawet jak bylo, to sie gwaltami przeciez nie zajmowalo.

    Wiec raczej z policji,

    >Z tym, że powyższe nadal zabronione nie jest, ale cała konstrukcja
    >(spisek), mająca na celu wrobienie kogoś, pewnie juz tak. O ile miało
    >miejśce. Baba mogła znać tego jakieś szczegóły.

    No wlasnie ... a teraz akurat zmarla ...

    J.

  • 5. Data: 2018-06-14 11:35:39
    Od: p...@g...com

    --No wlasnie ... a teraz akurat zmarla ...

    nie akurat tylko wreszcie a wszyscy wiedza ze czasami szczesciu trzeba pomoc :-)

    Wiosną tego roku zdecydowano, że śledztwo w sprawie błędów wrocławskich śledczych,
    które miały być popełnione kilkanaście lat temu, badać będzie Prokuratura Okręgowa w
    Łodzi. Ta planowała przesłuchać Dorotę P. w najbliższym czasie. Nie zdążyła.

    To także jedna z sześciu osób, którą uniewinniony mężczyzna oskarżył o udział w jego
    niesłusznym skazaniu. Dowiedzieliśmy się, że kobieta trafiła do lecznicy w czwartek.
    Powodem miały być duszności, które nagle ją dopadły. Po trzech dniach, w sobotę
    wieczorem, zmarła. - Kilka tygodni wcześniej leżała dłużej w szpitalu, ale po wyjściu
    nie narzekała na problemy zdrowotne.

    suchoty panie suchoty ja dopadly :-) no ale przyznaje ze jak cala piatke dopadna to
    mozna zaczac cos podejrzewac :-)

  • 6. Data: 2018-06-14 11:54:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-14 o 11:35, p...@g...com pisze:
    > Powodem miały być duszności, które nagle ją dopadły.

    Ani chybi jakiś nowiczok.

  • 7. Data: 2018-06-14 16:27:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-06-18 o 21:26, J.F. pisze:

    > ,,Fakt" ustalił, że w sobotę w jednym ze wrocławskich szpitali zmarła
    > w tajemniczych okolicznościach Dorota P.

    Fakt i "tajemnicze okoliczności" z daleka tandetą śmierdzą.

> [...]
    > zamieszanie z tymi zeznaniami ?
    >
    > Jako osoba, ktora rozpoznala z portretu pamieciowego z TV to chyba
    > nie powinna skladac zeznan, bo i o czym ?

    Zasadniczo masz rację, ale z tego co pamięta, to ona nie tylko mówiła,
    że gość jest podobny - tu niedorzecznością było jej słuchanie - ale i o
    ty, ze on coś mówił o "sympatii" o takim imieniu.

  • 8. Data: 2018-06-14 17:43:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 13-06-18 o 21:26, J.F. pisze:

    >Fakt i "tajemnicze okoliczności" z daleka tandetą śmierdzą.

    Nie mowie nie, ale ze zmarla to chyba fakt ? :-)

    Ile ona mogla miec lat ?

    >Zasadniczo masz rację, ale z tego co pamięta, to ona nie tylko
    >mówiła,
    >że gość jest podobny - tu niedorzecznością było jej słuchanie - ale i
    >ty, ze on coś mówił o "sympatii" o takim imieniu.

    Sprawa sie rozwija ... w mediach

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/gw-dorot
    a-p-skarżyła-się-przed-śmiercią-czułam-się-zastrasza
    na/ar-AAyCOHU

    J.

  • 9. Data: 2018-06-14 17:48:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >suchoty panie suchoty ja dopadly :-) no ale przyznaje ze jak cala
    >piatke dopadna to mozna zaczac cos podejrzewac :-)

    Myslisz, ze stoi za całą sprawa ktos jeszcze ?

    Czy teraz piatka spokojnie stwierdzi, ze gdyby nie jej falszywe
    zeznania ....

    J.

  • 10. Data: 2018-06-14 19:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2018 o 10:28, J.F. pisze:

    > CBA ? CBA w ogole bylo ~20 lat temu ?
    > Nawet jak bylo, to sie gwaltami przeciez nie zajmowalo.
    >
    > Wiec raczej z policji,

    No co ty? To niemożliwe. Policja jest z definicji niewinna:P

    Shrek