  • 11. Data: 2007-01-30 12:20:53
    Temat: Re: Wzywam do ogólnopolskiej walki z mordercami i złodziejami kradnącymi pieniądze na odśnieżanie
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    gacek napisał(a):

    > tia. bo drogowcy, to jak spadnie snieg chowaja je do podziemnych
    > bunkrow, byle ktos ich nie zobaczyl. i byle nie odsniezyc.

    Pewnie tak, skoro co roku zima ich zaskakuje, jakby mieszkali na
    równiku...

    > obstawialbym jednak, ze wszystkie sprawne maszyny z kierowcami jezdza.

    Jakby jeździli, to droga nie wyglądałaby tak, jak wygląda, a kierowcy
    nie psioczyliby , że pługów nie widać.

    Justyna

  • 12. Data: 2007-01-30 13:28:59
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On Tue, 30 Jan 2007 13:20:53 +0100, krys <k...@p...onet.plys> wrote:

    > Pewnie tak, skoro co roku zima ich zaskakuje, jakby mieszkali na
    > równiku...

    > Jakby jeździli, to droga nie wyglądałaby tak, jak wygląda, a kierowcy
    > nie psioczyliby , że pługów nie widać.

    konczac - masz swoja opinie, ja swoja. imho rownie dobrze mozesz narzekac
    ze jak jest pora deszczowa w wietnamie to pada. imho jak jest zima to
    snieg lezy i jest slisko. trzeba wolniej jezdzic. taki klimat.

    --
    gacek