  • 42. Data: 2017-06-24 13:00:54
    Temat: Re: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Nie będzie. O dobrych lekach leczących, a nie zabijajcych, nie
    > powodujcych powikłań możesz zapomnieć. Poczytaj ulotki róznych lekarstw
    > (np. w internecie) przy okazji, to Ci włosy na głowie staną ze strachu.

    I jeszcze te chemtrails i zolc w piwie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 41. Data: 2017-06-24 13:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Oxykort A to bardzo dobra maść i tania była, więc chyba dlatego wycofali
    > ją z aptek i z produkcji.
    > Wszystko co niezłe nam kasują.

    Oxycort A wycofali z produkcji?
    Masz jakies potwierdzenie tej informacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 43. Data: 2017-06-24 13:57:11
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Oxycort A wycofali z produkcji?

    Raczej Animke wycofali z życia publicznego, i po kilku latach przywrócili --
    jak rzeczona maść.

    > Masz jakies potwierdzenie tej informacji?

    <https://www.zdrowiepacjenta.pl/osoz-www/leki/szczeg
    oly?id=6319101>
    <https://www.doz.pl/apteka/p2833-Oxycort_A_masc_do_o
    czu_3_g>

    --
    'Tom N'

  • 44. Data: 2017-06-24 23:11:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > To są dupochrony.

    Tak, oczywiście.
    Produkują tylko dla pieniędzy, a nie po to by to lekarstwo leczyło.
    Od jakiegoś czasu zawsze przed wykupieniem recepty czytam w internecie
    ulotkę, bo z 5 lat temu lekarz chirurg ortopeda-doktor nauk medycznych
    zapisał mi nie te proszki przeciwbólowe, niezbyt mocne, jakie chciałam
    do apteczki domowej. Zapisał mi proszki z tramalem (jeszcze nie
    wiedziałam o tym), a ja od razu wykupilam wg jego zalecenia i to aż 2
    opakowania (50 zł. wydałam). Wzięłam przed jedzeniem jak mi zalecił.
    Potem 2 dni zdychałam. Walenie młotem w głowę: bum, bum. Leżałam w łóżku
    i tylko jakoś cudem do łazienki się dowlekalam, bo mi było niedobrze.
    Nic nie jadłam. Trzeciego dnia pojechałam z tymi proszkami 2 przystanki
    do lekarki rodzinnnej i ona mi powiedziała, że już mi przechodzi i
    będzie wszystko w porządku.
    Chciałam temu lekarzowi oddać w prezencie te proszki, ale wyszedł do
    domu, więc weszłam (na dole obok przychodni Cepelek) do apteki i pytam,
    czy mi zwrócą pieniądze za chociaż 1 opakowanie. Oczywiście dostałam
    odpowiedż odmowną, więc zostawiłam pani te tramalowe proszeczki, a ona
    zaraz je sobie schowała pod ladę. Pies ją ganiał, mądry Polak po
    szkodzie. Już do tego lekarza nie poszłam. Potem dowiedziałam się, że
    umarł w 2014 r.

    --
    animka

  • 45. Data: 2017-06-24 23:21:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-24 o 13:57, 007 pisze:
> [...]
    >:

    > Raczej Animke wycofali z życia publicznego, i po kilku latach przywrócili --

    O! Dzięki za informację. Dobrze wiedzieć w razie czego.
    Widocznie kiedyś w aptece mi tak powiedziano na odczepnego, bo nie mieli
    i jeszcze wtedy ta maść taniutka była.
    Przyda się ten link też osobie, która poszukuje tej maści i już będzie
    wiedział gdzie kupić.

    --
    animka

  • 46. Data: 2017-06-25 07:51:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 23:11, Animka pisze:

> [...]
    > zaraz je sobie schowała pod ladę. Pies ją ganiał, mądry Polak po
    > szkodzie. Już do tego lekarza nie poszłam. Potem dowiedziałam się, że

    No widzisz. Jest sprawiedliwość na tym świecie.

  • 47. Data: 2017-06-25 11:51:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/24/2017 11:11 PM, Animka wrote:
    > Wzięłam przed jedzeniem jak mi zalecił.
    > Potem 2 dni zdychałam.

    Innymi słowy jak typowy pustak preferujesz własne doświadczenia nad
    statystykę. Gratulujemy. A miedzyczasie poczytaj co to jest metoda
    naukowa i dlaczego w medycynie istotna jest statystyka a nie idywidualne
    urojenia.

  • 48. Data: 2017-06-25 11:57:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > statystykę. Gratulujemy. A miedzyczasie poczytaj co to jest metoda
    > naukowa i dlaczego w medycynie istotna jest statystyka a nie

    A marketingowa procedura naukowa wygląda tak jak przy świńskiej grypie
    na gdzie (w pewnym momencie) na 15 potwierdzonych zachorowań było 18 zgonów? :-)

    --
    A. Filip

  • 49. Data: 2017-06-25 12:01:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/25/2017 11:57 AM, A. Filip wrote:
    > A marketingowa procedura naukowa wygląda tak jak przy świńskiej grypie
    > na gdzie (w pewnym momencie) na 15 potwierdzonych zachorowań było 18 zgonów? :-)

    Zawsze możesz pokazać pracę naukową z takimy wyliczeniami.

  • 50. Data: 2017-06-25 17:30:03
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-25 o 07:51, cef pisze:

    > No widzisz. Jest sprawiedliwość na tym świecie.

    Szkoda mi tego faceta, bo pomimo, że mi zapisał te tramalowate to był
    świetnym lekarzem. Tylko spojrzał na kliszę i już wiedział co z
    kręgosłupem. Jako doktor nauk medycznych to on nie przeprowadzał
    operacji. Były admirał marynarki wojennej, przystojny. Wygladał na okaz
    zdrowia, ale podobno jakiś czas bardzo cierpiał i pacjentom tego bólu
    nie okazywał. Nigdzie nie napisali na co umarł.

    --
    animka