    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Date: Mon, 3 Nov 2003 14:46:16 +0100

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bo5p10.38c.1@p.i.k.i...

    > Wcale nie bzdura, oni (cyganie)

    Nadal pieprzysz bez sensu. Odpisz konkretnie czy zdajesz sobie sprawe że w
    Polsce żyją tysiące ludzi bez zameldowania??

    > Leszku, czytaj między linijkami. Stan stanem, ale czy
    > taki dokument jest ważny? O to mi chodziło. :)

    Podaj przepis który mówi o "nieważności "prawka bez miejsca zameldowania.

    > Kiedyś posługiwanie się prawkiem bez aktualnego adresu
    > zamieszkania (takiego jak w dowodzie osobistym) było
    > karane mandatem.

    Jesteś głupi czy tylko prowokacyjnie udajesz głupiego?
    Co innego niezgodność adresu ze stanem faktycznym a co innego brak adresu
    wynikający z faktu braku zameldowania (o czym jest ten wątek).
    Za trudne dla ciebie?

    > Hmm, a jeśli tylko do trzech umiem?. :)

    Takich też podejrzeń nabrałem.
    Zwróć uwagę że na grupie nie jesteśmy sami. Odpowiada Ci wizerunek pajaca??
    Chcesz coś dodać? Pisz konkretnie.

    Pozdr
    Leszek