  • 11. Data: 2005-08-15 18:43:44
    Temat: Re: Wysokosc kary a karalnosc
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > jak moze byc nieumyslne skoro facet robi alarm ktory z zalozenia ma
    > zabic a w najlepszym przypadku trwale okaleczyc czlowieka. Zamiar jego
    > jest oczywisty, zabicie lub trwale okaleczenie potencjalnego zlodzieja.

    No widzisz sam napisałeś że facet nie wie, czy chcę zabić czy trwale
    okaleczyć. Więc jak można mówić o zamiarze umyślnym?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-08-15 18:44:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > No widzisz sam napisałeś że facet nie wie, czy chcę zabić czy trwale
    > okaleczyć. Więc jak można mówić o zamiarze umyślnym?

    A tak w ogóle to one chcę zabezpieczyć samochód przed kradzieżą, nie
    kogoś zabijać czy okaleczać.

  • 13. Data: 2005-08-15 18:52:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > No widzisz sam napisałeś że facet nie wie, czy chcę zabić czy trwale
    > okaleczyć. Więc jak można mówić o zamiarze umyślnym?

    "Witam!
    Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    nietypowy. Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    porażony prądem
    elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."

    przewiduje mozliwosc zabicia czlowieka:

    Art. 9.
    § 1. Czyn zabroniony popełniony jest umyślnie, jeżeli sprawca ma zamiar
    jego popełnienia,
    to jest chce go popełnić albo przewidując możliwość jego popełnienia,
    na to się godzi.

    p.

  • 14. Data: 2005-08-15 18:54:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A tak w ogóle to one chcę zabezpieczyć samochód przed kradzieżą, nie
    > kogoś zabijać czy okaleczać.

    ale to go nie upowaznia do zabicia czlowieka. Za kradziez sa
    przewidziane inne kary.

    P.

  • 15. Data: 2005-08-15 18:57:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > jego popełnienia,
    > to jest chce go popełnić albo przewidując możliwość jego popełnienia,

    I? Nadal nie wiedzę ...

  • 16. Data: 2005-08-15 19:02:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I? Nadal nie wiedzę ...

    no to powiedz czemu twoim zdaniem nieumyslne spowodowanie smierci i jak
    rozumiesz slowo (w przypadku zabostwa) "nieumyslne"

    P.

  • 17. Data: 2005-08-15 19:07:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > no to powiedz czemu twoim zdaniem nieumyslne spowodowanie smierci i jak
    > rozumiesz slowo (w przypadku zabostwa) "nieumyslne"

    Nie chce mi się.

  • 18. Data: 2005-08-15 19:11:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie chce mi się.

    jak Ci sie zachce to wroc do watku

  • 19. Data: 2005-08-15 19:18:51
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    Czy sedzia bierze
    > wczesniejsze wyroki pod uwage mimo ze byly z zupelnie inych
    > paragrafow?

    a pewnie że bierze!! :]...toż to okoliczność obciążająca

    mk

  • 20. Data: 2005-08-16 01:33:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R."
    pl> niebacznie
    popelnil news:ddqmmq$dcb$1@inews.gazeta.pl:

    > (wiadomo jak sie na kranie czyta)
    Przyznam, że (być może nietypowo) moja wiedza o doznaniach
    przy czytaniu na kranie jest uboga - opowiesz?

    --
    pozdro
    poreba