  • 1. Data: 2005-08-15 11:20:19
    Temat: Re: hurra będzie wysyp notariuszy ! skończy się nierobom !
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik leniar napisał:
    > co wy na to ?

    Obawiam się, że nie nastąpi to szybko.
    Sitwa prawnicza będzie robiła wszelką obstrukcję by nie wpisać nowych
    notariuszy na listę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 2. Data: 2005-08-16 11:05:14
    Od: "leniar" <l...@o...pl>

    witam,

    no prezydent podpisał ustawę.

    teraz się skończy płacenie bajońskich kwot notariuszom
    nierobom. ja się zabijam, haruję, szukam najatrakcyjniejszej
    ofery mieszkania, targuję się do upadłego, biorę kredyt na 30 lat,
    a taki notariusz za standartową umowę kupna sprzedaży bierze 8 tysięcy,
    wspólnik w moim interesie cholera, ubezpieczony jest, żadne ryzyko,

    no to chyba się teraz skończy. wreszcie będzie normalnie

    co wy na to ?

  • 3. Data: 2005-08-16 11:29:40
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    leniar wrote:

    > co wy na to ?

    Ja na to jak na lato. Przyda sie miec cos taniej. JA musze schodzic z
    cenami, niech oni tez schodza. Nize zebym miesiac musial pracowac na
    "ten jeden raz"...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 4. Data: 2005-08-16 11:33:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    leniar napisał(a):
    > co wy na to ?

    to, ze stawki notarialne dyktuje nie rynek, a ustawa

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-08-16 11:34:47
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > to, ze stawki notarialne dyktuje nie rynek, a ustawa

    Jest jeszcze cos takiego jak "porozumienie ponad podzialami" ty mi nie s...j
    do ogrodka, to i ja nie bede tobie...

    pozdrawiam
    wkamil

  • 6. Data: 2005-08-16 11:35:36
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > to, ze stawki notarialne dyktuje nie rynek, a ustawa

    Chyba nie do konca, bo z tego co wiem to ustawa okresla stawki maksymalne,
    ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby notariusz wzial mniej.

  • 7. Data: 2005-08-16 11:49:19
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie do konca, bo z tego co wiem to ustawa okresla stawki maksymalne,
    > ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby notariusz wzial mniej.

    Stoi. Bo go usuną. I nie będzie notariuszem. Taki odgórny przykaz. Zeby nie
    było konkurencji - wszyscy maja brać tak samo.

    m.

  • 8. Data: 2005-08-16 11:58:15
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "m." wrote:

    > Stoi. Bo go usuną. I nie będzie notariuszem. Taki odgórny przykaz. Zeby nie
    > było konkurencji - wszyscy maja brać tak samo.

    W koncu sie porobi - podziala sie na tych "dl abogatych" i na tych "dla
    przecietnych" - to tylko kwestia czasu. Nie powstrzyma sie wielkiej
    fali. Dla wielu., wielu ludzi ta ustawa to szansa na prace w zawodzie, a
    co za tym idzie o lepsze zycie, jesli nie o zycie w ogole. Nie da sie
    zapanowac nad wszystkimi. Na proby ingerencji podniesie sie wrzawa.

    Generalnie jestem spokojny, ze to nastapi. Zdaje sobie jednak sprawe, ze
    nie z dnia na dzien. Pewnie pare lat...

  • 9. Data: 2005-08-16 12:32:18
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    pewnie szybciej niz myslisz .. praktycznie juz teraz brak rynku i wspolne
    ceny mozna zaskarzyc - w normanym swiecie to bezprawie, u nas poki co sie
    trzymaja. To kwestia miesiecy a nie lat.

  • 10. Data: 2005-08-16 17:39:07
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robcio wrote:

    > pewnie szybciej niz myslisz .. praktycznie juz teraz brak rynku i wspolne
    > ceny mozna zaskarzyc - w normanym swiecie to bezprawie, u nas poki co sie
    > trzymaja. To kwestia miesiecy a nie lat.

    Niech bedzie, ze to gdzies miedzy tym co ja mysle i ty uwazasz :)