  • 11. Data: 2009-05-21 23:07:52
    Temat: Re: Wyrzucenie z domu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    pietro@@hoho.pl pisze:
    > Witam
    > Znajomy zostal wyrzucony z domu przez swoja zone.Fakt mial miejsce 8 mies
    > temu.W mieszkaniu tym nie byl zameldowany ale mieszkal tam,mieszkali ok 10 lat.
    > Teraz mieszka u kolegi,czesc jego rzeczy pozostala w tamtym mieszkaniu.Czy
    > zaona ma prawo postapic w ten sposob mimo ze nie mial tam zameldowania?
    > Przez wszystkie te lata lozyl na rodzine na owe mieszkanie.

    Miała prawo. Mogła mu tylko wydać jeszcze jedo ciuchy.
    Nawet policja mu nie pomoże.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-05-22 06:22:26
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Miała prawo. Mogła mu tylko wydać jeszcze jedo ciuchy.
    > Nawet policja mu nie pomoże.

    Czy musisz zawsze zabierać głos na temat o którym nie masz bladego pojęcia?

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2009-05-22 09:21:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:

    > Czy musisz zawsze zabierać głos na temat o którym nie masz bladego pojęcia?

    Przecież ona tu po to jest.

  • 14. Data: 2009-05-22 14:40:06
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Przecież ona tu po to jest.

    Ale na poważnie - najednej z grup prazipsano nawet konkurs, na post, jaki
    toto wysłało z sensem.
    Na razie brak rezultatów

    DM

  • 15. Data: 2009-05-22 15:01:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Paweł pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy musisz zawsze zabierać głos na temat o którym nie masz bladego pojęcia?

    A jakie Ty masz pojęcie, co?

    Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka pozbyła
    się swojego ślubnego (nie ex).

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-05-22 15:07:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dziadek Mroz pisze:

    > Ale na poważnie - najednej z grup prazipsano nawet konkurs, na post, jaki
    > toto wysłało z sensem.
    > Na razie brak rezultatów

    inetnum: 82.210.180.0 - 82.210.183.255
    netname: ASTERCITYNET
    descr: OTN Praga IP assignment
    descr: Aster City Cable Sp z o.o.
    descr: Domaniewska 41 02-672 Warsaw

    Już wiem kim jesteś. Zastanawiałam z kim mi się kojarzysz.
    Jeszcze tylko jedno bykołaku i nieuku napisanie na jakiejkolwiek grupie
    coś chamskiego w moim kierunku, a sprawa trafi na policję. Powodów już się
    parę zebrało.

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-05-22 15:22:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

> [...]
    > Jeszcze tylko jedno bykołaku i nieuku napisanie na jakiejkolwiek grupie
    > coś chamskiego w moim kierunku, a sprawa trafi na policję. Powodów już

    jak to byl zwykł pewien jegomość pisać.
    buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

    Ciekawe czy panowie Zakrzewscy będą równie chętni do podania twoich danych.

  • 18. Data: 2009-05-22 15:26:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > A jakie Ty masz pojęcie, co?
    >
    > Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka
    > pozbyła się swojego ślubnego (nie ex).

    jak ktoś komus da w gebe, to tez bedziesz pisac, ze to jest zgodne z
    prawem, bo twoja sąsiadka pierze w gebe wszystkich w okolicy.
    Animka, cz ty naprawde jestes taka głupia, czy tylko taka udajesz?

  • 19. Data: 2009-05-22 15:29:40
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > buchachacha, az sie pod pachami spocilem.

    Bede wdzięczny za nieśmianiesie.

    Chciałem przeprosić animkę, gdyż wie że jestem z domaniewskiej 41 i może
    pójść z tym na policje.

    Przepraszam, jesli zawiniłem sugerując że jesteś głupia, bezmyślna, piszesz
    bez sensu i po prostu trollujesz. To wszytko jest oczywistą oczywistością
    nieprawdziwe, co możena wywnoskować z Twoich (shacunek) postów. Bardzo
    proszę o wybadzenie.

    Dariusz Moroz

  • 20. Data: 2009-05-22 15:30:23
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    >Właśnie jakiś czas temu w taki sposób jak napisałam moja sąsiadka pozbyła

    Oho. Mamy poziom sonsiadki.
    Pod tym tylko poziom magla.

    DM