  • 1. Data: 2009-05-21 15:01:05
    Temat: komentarze na internecie brudne opinie itp
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Od miesiąca czasu nie wiadomo kto bluzga na mnie i moją firmę w internecie,
    dodaje komentarze do moich produktów w serwisach. Już kilku adminów mnie
    usuneło w dobrych portalach przez co spadła mi sprzedaż. Co można zrobić w
    tej sprawie, jak się bronić?.

  • 2. Data: 2009-05-21 15:15:20
    Temat: Re: komentarze na internecie brudne opinie itp
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gv3qf6$5p0$1@atlantis.news.neostrada.pl bbl
    <b...@y...com> pisze:

    > Od miesiąca czasu nie wiadomo kto bluzga na mnie i moją firmę w
    > internecie,
    Z ciekawości - pisze prawdę?
    Podaj co to za firma.

    > dodaje komentarze do moich produktów w serwisach.
    A to zabronione?

    > Już kilku adminów mnie usuneło w dobrych portalach
    Trudno się dziwić.

    > przez co spadła mi sprzedaż.
    To normalne. Pogorszyła ci się opinia.

    > Co można zrobić w tej sprawie, jak się bronić?.
    To "wolny" rynek, jak twierdzą niektórzy...

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-05-21 15:37:12
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Maj, 17:01, "bbl" <b...@y...com> wrote:
> [...]
    > usuneło w dobrych portalach przez co spadła mi sprzedaż. Co można zrobić w

    Internet ostrzega. Mozna przeczytac twoje posty z 13 lutego i 22
    marca.