  • 1. Data: 2006-03-21 06:55:05
    Temat: Wyrok z Sądu Pracy - co i jak ?
    Od: "Romek Mały" <ale ja@ja.pl>

    witam,
    Mam pytanie : jak dalej postępować ?
    W połowie lutego uprawomocnił się wyrok o odszkodowanie za bezprawne
    rozwiązanie ze mną umowy o pracę (art53&1b)
    i należy mi się 2472zł od mojego byłego pracodawcy.
    Jak dotąd nie ma jego reakcji. W punkcie IV pisałe rygor natychmiastowej
    wykonalności do kwoty 824zł.
    Mam pytanie : jak dalej postępować ?
    romek

  • 2. Data: 2006-03-21 06:58:14
    Temat: Re: Wyrok z Sądu Pracy - co i jak ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Romek Mały napisał(a):

    > Mam pytanie : jak dalej postępować ?

    Poprosić od sądu pracy tytuł wykonawczy i do komornika, albo iść ze
    skargą do PIP.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-21 13:01:35
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Romek Mały" <ale ja@ja.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i należy mi się 2472zł od mojego byłego pracodawcy.
    > Jak dotąd nie ma jego reakcji. W punkcie IV pisałe rygor natychmiastowej

    Chyba od niedawna brak wypłaty pensji można też zgłaszać w prokuraturze !
    Wojtek