  • 11. Data: 2013-02-11 22:17:28
    Temat: Re: Wyrok sądu sprzed 7 lat, ubieganie się o zwrot długu.
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2013-02-09 03:08, Liwiusz pisze:

    > Zaliczka poniesiona przez wierzyciela jest ściągana od dłużnika
    > (skutecznie lub nie:)

    aha wiec mam tytul wykonawczy zgodnie z wyrokiem sadu na naleznosc
    glowna i odsetki i koszty postepowania sadowego i zastepstwo, to jak
    komornik wkroczy do akcji i w najlepszym przypadku odzyska co moje, to
    ponownie mam w sadzie dochodzic zwrotu od dluznika kosztow egzekucji
    komorniczej ?

    a ile wynosi taka zaliczka ?

  • 12. Data: 2013-02-12 08:33:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał

> [...]
    > komornik wkroczy do akcji i w najlepszym przypadku odzyska co moje,
    > to ponownie mam w sadzie dochodzic zwrotu od dluznika kosztow
    komorniczej ?

    Nie ma takiej potrzeby.

    > a ile wynosi taka zaliczka ?

    Zależy od tego co komornik ma dla ciebie zrobić. Na początek to jest
    tylko korespondencja, więc koszty niewielke, kilka dych. Jak zażądasz
    np. egzekucji z nieruchomości to opis i oszacowanie nieruchomości to
    już grubsze kwoty.