  • 1. Data: 2007-04-30 11:39:19
    Temat: grozby
    Od: "news.tpi.pl" <g...@n...tpi.pl>

    Witam
    jak sie zachowac co powinno sie zrobic albo gdzie zglosic.

    Jesli ktos komus grozi (od utraty zdrowia, pobicie
    czy nawet smierc) poki co bez rekoczynow i na slowach
    sie konczy ale sytuacja sie zaognia. Chcialbym pomoc i zareagowac na tyle
    wczesnie by nie bylo za pozno.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-30 12:20:27
    Temat: Re: grozby
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <g...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli ktos komus grozi (od utraty zdrowia, pobicie
    > czy nawet smierc) poki co bez rekoczynow i na

    policja, groźby karalne, art. 192 kk

  • 3. Data: 2007-04-30 12:31:54
    Od: stern <s...@n...to>

    kern12 napisał(a):

    > policja, groźby karalne, art. 192 kk

    Art. 192. § 1. Kto wykonuje zabieg leczniczy bez zgody pacjenta,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    przesadziłeś z deinicją "zabiegu leczniczego" :)

  • 4. Data: 2007-04-30 15:01:49
    Od: "news.tpi.pl" <g...@n...tpi.pl>

    Pomijajac konkretny artykul i paragraf.
    Wystarczy moje "widzi mi sie" czy trzeba miec to poparte jakimis dowodami?
    Nagrane rozmowy czy smsy?
    I jaka jest procedura policyjna?

  • 5. Data: 2007-04-30 18:58:35
    Od: stern <s...@0...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):
    > Pomijajac konkretny artykul i paragraf.

    chodzi o 190 kk :)

    > Wystarczy moje "widzi mi sie" czy trzeba miec to poparte jakimis dowodami?
    > Nagrane rozmowy czy smsy?
    > I jaka jest procedura policyjna?

    idziesz na policje, jestes przesluchany na tę okoliczność, dostajesz
    status pokrzywdzonego i pouczenie o swoich prawach i obowiązkach.
    Jeśli będzie słowo na słowo to najpewniej umorzą z powodu braku dowodów.
    Więc jacyś świadkowie czy inne dowody byłyby przydatne.

    pozdr.

  • 6. Data: 2007-04-30 20:28:21
    Od: "kern12" <k...@w...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > przesadziłeś z deinicją "zabiegu leczniczego" :)

    wow....sorki, chciałem być przydatny :)
    Dzięki za poprawienie

    Jarek

  • 7. Data: 2007-05-01 01:38:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.04.2007 stern <s...@0...pl> napisał/a:
> [...]
    > Jeśli będzie słowo na słowo to najpewniej umorzą z powodu braku dowodów.
    > Więc jacyś świadkowie czy inne dowody byłyby przydatne.

    A poza kwestią dowodową, najbardziej istotne jest to, czy te groźby
    rzeczywiście wzbudzają w Tobie uzasadnioną obawę ich użycia. Inaczej
    mówiąc, czy np. z okoliczności wynika, że może nastąpić ich spełnienie.
    Słowa same w sobie groźby karalnej nie stanowią.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2007-05-01 09:31:14
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    > wow....sorki, chciałem być przydatny :)
    > Dzięki za poprawienie

    art 190;-)
    jest to przestepstwo wnioskowe,
    idz na policje najpiej.

  • 9. Data: 2007-05-01 18:31:04
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Ja byłem świadkiem wezwania policji na skutek gróźb. Policjant
    poradził temu komu grożono żeby następnym razem udał się na komisariat
    i zgłosił, że mu gość grozi i obawia się o swoje życie. I dodał
    jeszcze że lepiej mieć swiadka niż nagranie bo świadek mocniejszy.