  • 21. Data: 2003-11-13 13:49:04
    Temat: Re: Wyprzedzanie w korku
    Od: "leomir" <l...@p...onet.pl>

    news:botnl1$gob$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "leomir" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie ta inwektywA??

    okreslanie wypowiedzi bredzeniem tylko dlatego ze masz inne zdanie jest
    inwektywa

    > I to oznacza zakaz omijania lub wyprzedzania???????????????
    > Bredzisz.

    Wyrwales z kontekstu, jezeli nie potrafisz czytac tekstu ze zrozumieniem
    muszisz koniecznie nad tym popracowac.

    > konkretna
    >
    > Bredzisz. Ustawodawca nie podał "konkretnej" wielkości. Podał ją TYLKO w
    > odniesieniu do wyprzedzania rowerzysty.
    jak wyzej brak zrozumienia tekstu

    > W "korku" obowiązują te same prawa jak gdzie
    > indziej.

    Brawo wreszcie rozsadne wyjasnienie, piszemy o przepisach ruchu drogowego,
    natomiast "korek" zaistnial w opisie pierwszego postu i twoim mysleniu.

    > Ale nie zachodzi. Mowa w wątku jest o omijaniu. Nie kompinuj Jasiu;))
    > Bzdury wypisujecie panie teoretyk;)

    skad ta pewnosc ze pojady nie poruszaja sie z predkoscia 2 km/h, 10km/h?
    cyt"Powiedzmy że jade sobie jagdyby nigdy nic w korku między samochodami"
    Mam nadzieje ze rozumiesz powyzszy tekst?
    Gdybys potrafil odpowiadac przedstawiajc odpowiednie argumenty zamiast
    dowolnie przycinac wypowiedz, tym samym zmieniasz jej sens. Moze byloby
    warto ciagnac ten watek ale tak jak jest watpie czy dowiem sie czegos
    nowego i ciekawego. Chcesz za wszelka cene zaistniec, ja nie musze.
    Przy okazji, powinienes zmienic ksywke na "Straznik czasu" wycwiczyles w
    sobie odruch godny interwencji psychiatrycznej.
    Leomir

  • 22. Data: 2003-11-13 17:16:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wyrwales z kontekstu, jezeli nie potrafisz czytac tekstu ze zrozumieniem
    > muszisz koniecznie nad tym popracowac.

    Odnosząc się do poszczególnych fragmentów tekstu przynajmniej piszę z sensem
    i do rzeczy.

    > jak wyzej brak zrozumienia tekstu

    Pozostaw to ocenie mądrzejszych od siebie.

    > skad ta pewnosc ze pojady nie poruszaja sie z predkoscia 2 km/h, 10km/h?

    Bo tak założyliśmy na podstawie opisu zawartego przez autora wątku. Ty jadąc
    samochodem 10km/h otwierasz drzwi??

    >Chcesz za wszelka cene zaistniec, ja nie musze.

    "Istnieję" na grupie o wiele dłużej niż ty.

    > Przy okazji, powinienes zmienic ksywke na "Straznik czasu" wycwiczyles w
    > sobie odruch godny interwencji psychiatrycznej.

    Głupiś. Nie lubię tylko "cfaniaczków" przestawiających czs w kompie do
    przodu aby dłużej" poistnieć" na górze listy.Czyżbym ciebie kiedyś też
    "prostował" ?

    Leszek

  • 23. Data: 2003-11-16 18:01:36
    Od: "leomir" <l...@p...onet.pl>

> [...]

    > Głupiś. Nie lubię tylko "cfaniaczków" przestawiających czs w kompie do
    > przodu aby dłużej" poistnieć" na górze listy.Czyżbym ciebie kiedyś też

    Mialem nadzieje ze nie trafie na trolla , stracona nadzieja. Poswiecilem
    odrobine czasu zeby sprawdzic ktos ty , ech szkoda dla ciebie czasu.
    Niepozdrawiam
    Leomir
    EOT

  • 24. Data: 2003-11-16 18:11:41
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "leomir" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bp8e4c$t0g$1@news.onet.pl

    > [..................]
    > Mialem nadzieje ze nie trafie na trolla , stracona nadzieja. Poswiecilem
    > odrobine czasu zeby sprawdzic ktos ty , ech szkoda dla ciebie czasu.

    Co byś nie pisał to i tak nie zmienisz faktu (dziwnego!) iż
    Leszek (geniusz?) szybciej odpowiedział Ci na post niż
    Ty go napisałeś. :) (prawie o dobę)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Źli ludzie lgną do siebie jak zgnite rodzynki.

  • 25. Data: 2003-11-16 21:10:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Co byś nie pisał to i tak nie zmienisz faktu (dziwnego!) iż
    > Leszek (geniusz?) szybciej odpowiedział Ci na post niż
    > Ty go napisałeś. :) (prawie o dobę)

    Prostaka łatwo "rozpracować" i przewidzieć co napisze;))

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2003-11-17 19:25:51
    Temat: Odp: Wyprzedzanie w korku