  • 1. Data: 2003-11-03 20:44:10
    Temat: Paszport dla dziecka
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    Witam,

    taka sprawa:
    - aktualnie jestem za granicami Polski
    - zona jest w Polsce i jest w ciazy
    - najprawdopodobniej porod bedzie w Polsce i po porodzie zona z dzieckiem
    przyjedzie do mnie
    - w jaki sposob wyrobic paszport dla dziecka bez mojej obecnosci? Bede w
    Polsce jeszcze przed porodem, wiec moge podpisac jakies oswiadczenia, tylko
    jakie i gdzie?

    Daniel

  • 2. Data: 2003-11-03 22:37:58
    Temat: Re: Paszport dla dziecka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to oświadczenie przed notariuszem. Urząd
    te oświadczenia przyjmuje na wniosku o paszport i to z podpisem złożonym
    obecności pracownika.

  • 3. Data: 2003-11-04 00:44:21
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Jedyne co mi przychodzi do głowy, to oświadczenie przed notariuszem. Urząd
    > te oświadczenia przyjmuje na wniosku o paszport i to z podpisem złożonym
    > obecności pracownika.
    Czy takie oswiadczenie moze byc podpisane przed porodem dziecka? Jak wowczas
    takie oswiadczenie wyglada? Nie mozna przeciez wpisac imion, daty urodzenia,
    itp...

    Daniel

  • 4. Data: 2003-11-04 01:37:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie mam zielonego pojęcia. Ale możesz pewnie złożyć upoważnienie dla żony
    do wyrażenia w Twoim imieniu zgody na wyrobienie wszystkim Waszym wspólnym
    dzieciom paszportów. Moim zdaniem powinno chwycić.

  • 5. Data: 2003-11-04 12:41:15
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1qa2ws" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - w jaki sposob wyrobic paszport dla dziecka bez mojej obecnosci? Bede w
    > Polsce jeszcze przed porodem, wiec moge podpisac jakies oswiadczenia,

    Jak sie dziecko urodzi, popros zone, zeby przeslala Ci xero Aktu urodzenia.
    Przejdz sie z nim, ze swoim dowodem osobistym i paszportem do polskiego
    konsulatu i tam zloz odpowiednie oswiadczenie.

    Ale najlepiej, jak bedziesz w Polsce, przejdz sie z zona do referatu
    paszportow i dopytajcie sie dokladnie na miejscu.

    Kania

  • 6. Data: 2003-11-04 17:58:42
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    Gdzie takie upowaznienie zlozyc? W urzedzie paszportowym?

  • 7. Data: 2003-11-05 00:45:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tak, gdy żona pójdzie złożyć wniosek o paszport już po urodzeniu dziecka.

  • 8. Data: 2003-11-05 05:14:49
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    Wtedy juz mnie nie bedzie w Polsce... pisalem juz o tym

  • 9. Data: 2003-11-06 16:03:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Upoważnienie składasz teraz. Tylko żona je przedstawi po wyjeździe.